پروژه کف سازی قبور در آرامستان نوبیلی قزوین در حال اجرا است

پروژه کف سازی قبور در آرامستان نوبیلی قزوین در حال اجرا است

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین؛ عموئی گفت: با هدف تسهیل تردد در قدیمی‌ترین آرامستان شهر و به درخواست شهروندان، پروژه همسطح سازی، کف سازی و محوطه سازی آرامستان نوبیلی قزوین آغاز شده است.

وی با بیان اینکه همسطح نبودن قبرهای آرامستان نوبیلی، مشکلاتی را برای تردد شهروندان ایجاد کرده است؛ افزود: پارچه نوشته هایی مبنی بر کف سازی این آرامستان قبور در اطراف محل آرامستان نوبیلی نصب شده تا شهروندان و صاحبان قبور در جریان اجرای این پروژه قرار گیرند.

این مقام مسئول ادامه داد: طرح اولیه پروژه به همراه نقشه از طریق کارشناسان سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین تهیه شد و اجرای این پروژه در سه فاز و در سه ماه کاری با اعتبار اولیه 300 میلیون تومان عملیاتی می‌شود.

عموئی فراهم آوردن سهولت در رفت و آمد شهروندان به ویژه معلولین و جانبازان را یکی دیگر از اهداف پروژه کف‌سازی و محوطه‌سازی آرامستان نوبیلی عنوان کرد و ادامه داد: از آنجایی که محوطه آرامستان نوبیلی در 6 ماهه دوم سال با وجود تغییراتی جوی با مشکلات آب گرفتگی مواجه می‌شد و همچنین برای ایجاد فضایی زیبا دراین آرامستان تصمیم بر این شد تا اقدامات لازم به منظور کف سازی و محوطه سازی در این آرامستان در دستور کار قرار گرفت.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات