نشست تخصصی معاونان فنی و عمرانی کلانشهرهای کشور در اصفهان برگزار شد

نشست تخصصی معاونان فنی و عمرانی کلانشهرهای کشور در اصفهان برگزار شد

معاون فنی وعمرانی شهرداری ارومیه از برگزاری بیست و هشتمین نشست معاونان فنی و عمرانی کلانشهرهای کشور به میزبانی شهرداری اصفهان خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  زوار،  معاون فنی و عمرانی شهردای ارومیه ضمن حضور در مجمع معاونین فنی و عمرانی کلانشهر های ایران ،گفت : این نشست با محوریت موضوعاتی همچون نگهداری و حفاظت از تاسیسات شهری ،  استفاده از توانمندی ها و امکانات موجود شهرداری ، توسعه فضاهای پیاده محور و ارائه راهکارهای مناسب جهت تامین مصالح نظیر قیر ، سیمان ، سنگ مورد بحت و تبادل نظر قرار گرفت .

وی هدف از برگزاری این نشست  را  ، بهره مندی از تجارب کلانشهر ها در امر عمران و آبادانی ، ایجاد ارتباط دو سویه موثر  با معاونان و مدیران فنی و عمرانی دستگاه‌ها، ارتقاء توان سطح علمی و تخصصی در اجرای پروژه های عمرانی ، عنوان کرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه در ادامه این نشست ضمن تشریح اقدامات انجام یافته شهرداری ارومیه در جهت توسعه و سازندگی شهر  ، به برخی دیگر از طرح های بلند مدت و کوتاه مدت این شهرداری اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد با برگزاری چنین نشست هایی می توان مسیر روشنی را جهت توسعه و پیشرفت کشور عزیزیمان ترسیم نماییم .

شایان ذکر است این نشست به مدت 2 روز با حضور ۱۸ کلانشهر کشور از تاریخ 25 الی 26 دی ماه سال جاری در شهر اصفهان برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات