بهره برداری از سالن چند منظوره شهید محرابی با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان  ...

بهره برداری از سالن چند منظوره شهید محرابی با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان ...

بهره برداری از سالن چند منظوره شهید محرابی با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان / راه اندازی پاتوق محله و پارک خطی در ابتدای خیابان زنبق

بهره برداری از سالن چند منظوره شهید محرابی با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان / راه اندازی پاتوق محله و پارک خطی در ابتدای خیابان زنبق
شهردار منطقه یک مشهد از بهره برداری سالن چند منظوره شهید محرابی تا پایان سال جاری خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، جواد اصغری با اعلام این خبر در حاشیه پاسخگویی تلفنی به شهروندان در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، اظهار داشت: سالن چند منظوره مجد که با تصویب در کمیته نامگذاری، به نام شهید مدافع حرم، شهید محرابی نامگذاری شد و دارای یک ایستگاه آتش نشانی هم است تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد تا سرانه این منطقه در حوزه ایمنی و اتش نشانی را به استانداردها نزدیک کند.
وی افزود: برای ساخت این ایستگاه حدود ۷ میلیارد تومان بدون در نظر گرفتن هزینه ایستگاه آتش نشانی، اعتبار در نظر گرفته شده بود که با احتساب ارزش ۱۰ میلیارد تومانی زمین این مجموعه، ۱۷ میلیارد تومان کل هزینه انجام شده برای ساخت آن می باشد.
اصغری بیان کرد: این مجموعه به عنوان مرکز فرماندهی بحران در حوزه میانی شهر مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در خارج از مواقع بحران نیز، به عنوان سالن ورزشی، به شهروندان خدمت رسانی خواهد کرد.
وی در مورد سایر اقدامات این منطقه نیز گفت: پروژه پیاده روسازی بولوار سجاد نیز تا پایان سال جاری به طور کامل به بهره برداری می رسد که در ابتدای خیابان زنبق نیز یک پارک کوچک خطی و یک پاتوق محله برای افزایش انس اجتماعی افراد محله، احداث کرده ایم.
شهردار منطقه یک مشهد عنوان کرد: پروژه حق تقدم عابر پیاده به صورت پایلوت در این منطقه در تقاطع بعثت و خیابان رضا اجرایی شد و در برخی تقاطع های دیگر نیز در حال اجرا است.
اصغری ادامه داد: طبقه هشتم پارکینگ پرستار نیز در حال احداث است تا بتوانیم این پارکینگ را در نیمه اول سال آینده تقدیم شهروندان و زائران عزیز نمائیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات