استاندار همدان :عملکرد شرکت آب منطقه ای همدان در مواجهه با...

استاندار همدان :عملکرد شرکت آب منطقه ای همدان در مواجهه با...

استاندار همدان گفت: عملکرد شرکت آب منطقه ای همدان در مواجهه با بحران سیلاب سالجاری که واقعا" بی سابقه بود قابل تقدیر است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان، سیدسعید شاهرخی استاندار همدان در آئین بهره‌برداری همزمان از طرح‌های توسعه‌ای شرکت‌های توزیع نیروی برق سراسر کشور با حضور وزیر نیرو در همدان با بیان اینکه امروز ۲ نیروگاه با هزینه کرد ۱۲۰ میلیارد تومان در استان همدان به بهره برداری رسید، گفت: خواست عمومی مردم شهر همدان تأمین منبع مطمئن و پایدار آب شرب است.

وی با اشاره به اینکه انتقال پساب فاضلاب شهر همدان به نیروگاه شهید مفتح با اجرای لوله گذاری به طول ۴۴ کیلومتر، یک کار خوب از سوی وزارت نیروکه موجب نجات دشت کبودرآهنگ شد، گفت: تخصیص ۳ میلیون متر مکعب آب به منطقه ویژه جهان آباد فامنین نیز مشکل آب دو پتروشیمی را حل کرد.

استاندار همدان اقدامات وزارت نیرو در بخش آب و برق را قابل تقدیر دانست و با بیان اینکه در طرح بزرگ «الف_ب ایران»، هر هفته چند پروژه ملی و استانی در کشور افتتاح می‌شود، اظهار داشت: آغاز به کار سد گرین نهاوند، واگذاری سد خرم‌رود تویسرکان به بخش خصوصی و در آستانه بهره‌برداری و افتتاح قرار گرفتن سد نعمت‌آباد از جمله اقداماتی است که وزارت نیرو انجام داده‌است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه رقم پیش‌بینی شده برای طرح انتقال آب به همدان نمی‌تواند آب آشامیدنی را در کوتاه مدت به همدان برساند، گفت: از وزارت نیرو انتظار می‌رود علاوه بر پیش‌بینی اعتبار مناسب، برنامه زمان‌بندی برای اجرای این طرح پیش بینی‌شود تا از چالش‌های احتمالی پیشگیری شود.

شاهرخی در پایان گفت: در ابتدا سالجاری در طول 24 ساعت 134 میلیمتر در استان باران بارید و خوشبختانه با عملکرد خوب دستگاه ها بویژه شرکت آب منطقه ای همدان در لایروبی رودخانه ها و همچنین آماده سازی سدها جهت کنترل سیلاب با کوچکترین خسارت مالی و جانی از این بحران عبور کردیم که این کار واقعا" قابل تقدیر است.

روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات