کارخانه آسفالت تمام اتوماتیک شهرداری دهگلان افتتاح شد

کارخانه آسفالت تمام اتوماتیک شهرداری دهگلان افتتاح شد

طی مراسمی و با حضور مسئولان، کارخانه آسفالت تمام اتوماتیک ۱۲۰ تنی شهرداری دهگلان افتتاح شد.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ظهر چهارشنبه با حضور فرماندار و تعدادی از مسئولان و معتمدین شهرستان دهگلان پروژه کارخانه آسفالت ۱۲۰ تنی شهرداری دهگلان به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان دهگلان در این مراسم اظهار داشت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است و توانایی تامین نیازهای شهرداری دهگلان را در تامین آسفالت دارد.

علی مفاخری با اشاره به لزوم تلاش بیشتر مدیران شهرداری جهت افزایش و گسترش عمران شهری در دهگلان بیان کرد: شهر دهگلان در حوزه عمران شهری با مشکلاتی مواجه شده است که انتظار می رود با تلاش و جدیت بیشتر نسبت به رفع این مشکلات اقدام شود.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت ها و ایجاد زمینه های مناسب برای تقویت درآمدهای پایدار شهرداری دهگلان یادآور شد: تامین درآمدهای پایدار می تواند زمینه را برای ارائه خدمت بهتر از سوی شهرداری به مردم فراهم کند و در این راستا فرمانداری آماده حکایت از طرح های شهرداری است.

در ادامه این مراسم سرپرست شهرداری دهگلان و یکی از اعضای شورای اسلامی این شهر نیز سخنرانی و ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ساخت این کارخانه خواستار افزایش حمایت های دولتی از طرح های عمران شهری دهگلان شدند.

 

 

    نظرات