پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور افتتاح شد

پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور افتتاح شد

www.BanaNews.irبنانیوز- با توجه به نیاز محققان و دانش پژوهان به دسترسی سریع به کلیه فراخوانهای علمی مقالات و طرح های پژوهشی سراسر کشور، مجموعه سیویلیکا بر آن شد تا پایگاهی تخصصی در این زمینه راه اندازی نماید.

هدف پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (www.CallForPapers.ir)، ایجاد منبع خبری کامل از کلیه فراخوانهای مقالات کنفرانسها و همایشها، مجلات و ژورنالهای داخلی و نیز فراخوانهای طرح های پژوهشی و تولیدات و آثار علمی برای ارائه در جشنواره ها و مسابقات تخصصی است. علاوه بر این در این پایگاه اخبار سخنرانیها، کارگاهها، دوره ها و سمینارهای آموزشی تخصصی نیز ارائه می شود و نیز به نقد و اظهار نظر در خصوص نحوه برگزاری گردهمایی ها و تحلیل نتایج و دست آوردهای کنگره ها می پردازد.

کلیه محققان و پژوهشگران کشور می توانند با عضویت در گروه خبری این پایگاه، به صورت هفتگی، فراخوانهای مربوطه را دریافت و امکان ارائه آثار خود در رویدادهای علمی کشور فراهم نمایند. اولین خبرنامه این گروه خبری از اول مهرماه ۱۳۹۰ ارسال خواهد شد. برای عضویت در این خبرنامه به آدرس (http://groups.google.com/group/callforpapers) مراجعه نمایید.

 

    نظرات