تقدیر و تشکر رسانه های گلستان از روابط عمومی شرکت توزیع...

تقدیر و تشکر رسانه های گلستان از روابط عمومی شرکت توزیع...

اهالی اصحاب قلم و رسانه ، طی نامه ای به مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان بصورت جمعی از روابط عمومی این شرکت تقدیر و تشکر خود را اعلام نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان ؛ این تقدیر و تشکر به پاس احترام و تعامل دو سویه مجموعه روابط عمومی این شرکت با اصحاب رسانه استان صورت پذیرفت .

در بخشی از این نامه آمده است:

بسمه تعالی

جناب مهندس نصیری مدیر عامل سختکوش شرکت توزیع برق گلستان  ، مراتب قدرشناسی و تقدیر ما را از همکاری صمیمانه و توام با تکریم روابط عمومی آن شرکت پذیرا باشید.

عملکرد موفق  روابط  عمومی توزیع برق گلستان نشان از تلاش و زحمات کارکنان در جلب رضایت مراجعین می باشد. ارتباط نزدیک با خبرنگاران از سوی روابط عمومی توزیع برق گلستان تعامل دو سویه و موثری را ایجاد کرده که بی شک این امر نتایج بسیار خوبی در انعکاس ظرفیت و پتانسیل های خدمت رسانی از جمله در میزان اخبار کشوری این دستگاه خدمت رسان بدنبال داشته است.

به پاس تلاش و زحمات توام با تکریم اصحاب رسانه و عموم مردم،مراتب قدرشناسی و سپاس خود را خطاب به این عزیزان بویژه جناب آقای مهندس نصیری مدیرعامل محترم اعلام کرده و از آن مدیریت محترم انتظار می رود به نحو مقتضی جناب آقای رحمت قره خانی مدیر محترم دفتر روابط عمومی آن شرکت را مورد تفقد قرار دهند تا علاوه بر تقویت روحیه و انگیزه این الگوی مناسب در سایر دستگاهها نیز تسری یابد.

جمعی از اصحاب قلم و رسانه

تقدیر و تشکر رسانه های گلستان از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان ؛

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان یک شرکت در شهر گرگان می باشد

      نظرات