پیام مدیرعامل برق منطقه ای خوزستان در قدردانی از فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان

پیام مدیرعامل برق منطقه ای خوزستان در قدردانی از فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان در پی تحریم سردار سرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان از سوی آمریکا، در پیامی از تلاش های ارزنده ایشان تشکر کرد.

فضل الله المجاهدین باموالهم وانفسهم علی القاعدین درجة وکلا وعد الله الحسنی وفضل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما 95، نساء
برادر ارجمند سردار بزرگ اسلام جناب آقای شاهوارپور
فرمانده محترم سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان
با سلام و احترام
شوکت، حشمت، عظمت و قدرت کشور ایران منبعث از تلاش های سترگ دلاورمردی های بزرگ مردانی است که خالصانه و مخلصانه ازامنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می نمایند و با اراده ی آهنین و بر اساس دین داری و اخلاق مداری، در جهت اقتدار و بالندگی ایران اسلامی گام بر می دارند و با حماسه آفرینی و سلحشوری، مدافع راستین نظام ولایی جمهوری اسلامی و مجاهدی خستگی ناپذیر می باشند.
خدمت به مردم ولایت مدار و شریف میهن اسلامی لوح افتخار زرین و پشتوانه ی معنوی گران سنگی است که خدمت گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر آن مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال ، مردم عزیز و خانواده معزز شهدا ، این ولی نعمتان راستین می گردد.
بدون شک تحریم حضرتعالی بعنوان فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان از سوی دولت آمریکا بیانگر عجز و ناتوانی رژیم مستکبر آمریکا در مقابل اراده ملت ایران است، ملتی که با واژه تحریم بیگانه نیست و ابزار دست دولت و رژیمی است که داعیه ابرقدرتی دارد اما در حقیقت در مقابل اراده ملت ایران زانو زده است.
سپاه پاسداران خوزستان به فرماندهی سردار سرتیپ شاهوارپور و همراهی دیگر عوامل امنیتی و انتظامی، با برقراری امنیت حداکثری در استان خوزستان به عنوان بازوی توانمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خار چشم رژیم صهیونیستی و آمریکای مستکبر شده است که بغض و کینه آنان، در قالب تحریم این سردار عزیز و جهادگر نمایان شد، اینجانب ضمن محکومیت اقدام تحریمی مذبوحانه آمریکا درتحریم جنابعالی از خدمات جهادگونه و بی دریغ تان تجلیل می نمایم و بطور حتم این تحریم موجب عزتمندی بیش از پیش مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مردم شهید پرور استان خوزستان خواهد شد.
از ایزد منان موفقیت های روز افزون جنابعالی در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی را خواستارم.

محمود دشت بزرگ
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان

تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات