تشریح نحوه تقسیم بندی منطقه ۲ مشهد به ۳ منطقه جدید شهری / بهره برداری  ...

تشریح نحوه تقسیم بندی منطقه ۲ مشهد به ۳ منطقه جدید شهری / بهره برداری ...

تشریح نحوه تقسیم بندی منطقه ۲ مشهد به ۳ منطقه جدید شهری / بهره برداری از بولوار کشاورز تا پایان سال جاری

شهردار منطقه دو مشهد از بهره برداری بولوار کشاورز تا پایان سال جاری خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، جلال قربانی در حاشیه پاسخگویی مستقیم به درخواست های مردمی ۱۳۷ عنوان کرد: پیگیری، پاسخگویی، حل مشکلات و درخواست های شهروندان مخصوصا درخواست های مردمی ۱۳۷، مهم ترین اولویت کاری ما در این منطقه تا پایان سال جاری بوده و بر همه کارهای عمرانی و اجرایی اولویت دارد.
وی ادامه داد: تعداد زیادی از شهروندان، طی روز جاری در تماس با ۱۳۷، دغدغه های خود را در خصوص بولوار کشاورز مطرح ساختند که باید به این شهروندان نوید دهم تا پایان سال جاری، عملیات عمرانی در بولوار کشاورز به پایان رسیده و این معبر به بهره برداری می رسد.
قربانی با اشاره به انجام اصلاحات در بولوار طرحچی یا خین عرب، خاطرنشان ساخت: همچنین پارک خطی شهید چراغچی از میدان سپاد تا میدان امام حسین(ع)، در مراحل پایانی احداث بوده و امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.
وی در ادامه در خصوص نحوه تقسیم منطقه دو به سه منطقه نیز گفت: کارگروه ها و اقدامات این مهم در حال اجراست که در نهایت منطقه ۲ فعلی به سه منطقه ۲، ۱۳ و ۱۵ تقسیم خواهد شد و منطقه دو جدید، تنها ۷۰ درصد ناحیه یک فعلی منطقه ۲ فعلی خواهد بود.
شهردار منطقه دو مشهد با اشاره به انجام این تقسیم بندی تا شهریور ماه سال ۹۹، افزود: بولوار توس با الحاق بخشی از منطقه ۱۰، به یک منطقه تبدیل خواهد شد، محدوده طرح چی، شهرک قدس، کشاورز و ...، تشکیل یک منطقه را خواهند داد و همچنین قسمت هایی از اطراف میدان شهدا و خیابان توحید به منطقه ۸ و قسمت هایی از بولوار فرامرز و جانباز نیز به منطقه ۱ الحاق خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات