فناوری و تکنولوژی، مدیریت و نظارت شهری را تسهیل  ...

فناوری و تکنولوژی، مدیریت و نظارت شهری را تسهیل ...

فناوری و تکنولوژی، مدیریت و نظارت شهری را تسهیل می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، سید مسعود ریاضی، در حاشیه آغاز به کار و افتتاح نهمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند مشهد به گفتگو با خبرنگاران پرداخت و اظهارکرد: «شهر هوشمند»، یکی از شعارهای شورای پنجم شهر مشهد بوده است و از نخستین روزهای فعالیت خود به آن پرداخته‎ایم.

وی با بیان اینکه «شهر هوشمند» دارای ارکان و بخش‌های مختلفی است که یکی از آنها تکنولوژی است، گفت: علاوه بر این مهم، موضوعاتی چون مردم هوشمند، حکمرانی هوشمند و ... نیز جزو ارکان آن محسوب می‌شوند.

ریاضی خاطرنشان کرد: امروزه دنیا در حال حرکت به سمت مدیریت هوشمند شهر و استفاده از ابزارهای نوین در این جهت است؛ ما هم جوانان خلاق، تحصیل‌کرده و توانمندی داریم که دستاورهای بسیار خوبی هم داشته‌اند.

نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد با بیان اینکه دستاوردهای به نمایش درآمده در نهمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند بسیار عالی بوده و از پیشرفت های این حوزه شگفت‌انگیز است، افزود: دنیای امروز، دنیای فناوری و تکنولوژی است؛ عرصه‌ای که اشتغالزایی بسیار خوبی دارد و از سوی دیگر، مدیریت و نظارت شهری را تسهیل می‌کند و مردم به وسیله این دستاوردها و برنامه‌ها، امکان دسترسی به امکانات بیشتری را خواهند داشت.

ریاضی در پایان گفت: بسیار خرسندیم که شهرداری مشهد براساس تاکیدات شورای شهر و شعارها و وعده‌هایی که به شهروندان دادیم، گام های بسیار خوبی برداشته است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات