آمادگی شهرداری های مناطق یک، ۶ و ۱۰ شیراز برای مواجه با برف

آمادگی شهرداری های مناطق یک، ۶ و ۱۰ شیراز برای مواجه با برف

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، شهردار منطقه ده شیراز در این خصوص گفت: شهرداری منطقه ده شیراز به هفت قسمت که هر قسمت با محوریت یک فرمانده عملیات با ماشین آلات از جمله گریدر، لودر، باب کت و پنج تیم هرس درخت جهت رفع مشکل در صورت شکستن درختان تنومند آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.
احمدزاده اضافه کرد: نیروهای خدمات شهری این منطقه نیز پس از بارش برف به سرعت عملیات پاکسازی معابر اصلی و فرعی را با ۵۰ نفر از نیروهای فضای سبز و پسماند چهار دستگاه ماشین نمک پاش آغاز کرده اند و در حال ایمن سازی مسیرها هستند.
اسماعیلی شهردار منطقه ۶ شیراز از آمادگی نیروهای خدمات شهری، تجهیزات و ماشین آلات این منطقه جهت مواجهه با بارش برف خبر داد و گفت: نیروهای اجرایی در سه شیفت در نقاط مختلف منطقه و با تجهیزات برف روبی از قبیل لودر، برف روب، کامیون حمل و پخش شن و نمک، تیم هرس کار و نیروهای فضای سبز جهت برف تکانی درختان، آماده خدمت رسانی هستند.
همچنین جلسه مدیریت بحران شهرداری منطقه یک شیراز نیز با هدف پیش بینی تمهیدات لازم در خصوص آماده باش نیروها، تعمیر وتجهیز ماشین آلات مکانیکی و به کارگیری تدابیر لازم جهت ارائه خدمات رسانی بهتر به شهروندان برگزار شد.
شهردار منطقه ۹ شیراز نیز از آمادگی کامل این منطقه برای مواجهه با برف خبر داد و گفت: کلیه تجهیزات و ماشین آلات این منطقه به منظور پیشگیری از خطرات احتمالی ناشی از بارش برف در سطح منطقه مستقر شده است.
میرزایی افزود: نیروهای  اجرایی، امور شهر، فضای سبز و پسماند در سه شیفت در سطح منطقه در آماده باش قرار دارند و ماشین آلات از جمله گریدر، برف روب، لودر، کامیون حمل و پخش نمک، بابکت و ...  در سه ناحیه مستقر هستند.
همچنین رییس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری گفت: با توجه به اعلام سازمان هوا شناسی مبنی بر بارش برف و باران شدید تمامی پرسنل اعم از اداری و اجرایی به صورت شبانه روزی در حالت آماده باش هستند.
خلیلی افزود: واحد های گشتی اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری با تمامی تجهیزات و تدابیر لازم در مناطق یازده گانه به صورت مستمر در حال بررسی و کنترل محورها هستند
سجاد خلیلی گفت: همچنین واحد های گشتی این اداره در صورت مشاهده مواردی همچون آبگرفتگی معابر، کانال ها، زیر گذر، کنار گذرها، خرابی پمپ ها یا شکستگی درختان در معابر عمومی با امور شهر و تاسیسات مناطق جهت رفع مشکل  هماهنگی می کنند.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات