کارگاه آموزشی ویژه مسئولین فرهنگی شرکت های آب منطقه‌ای کشور...

دبیر شورای فرهنگی منابع آب ایران از افتتاحیه کارگاه آموزشی ویژه ائمه جماعات و مسئولین فرهنگی شرکت های آب منطقه ای کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، حسینی در افتتاحیه همایش ائمه جماعات و مسئولین فرهنگی شرکت های آب منطقه‌ای سراسر کشور در محل بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی، اظهار کرد: امروز در این مراسم کارگاه آموزشی طرح مفتاح هفت و رضوان پنج ویژه مسئولین فرهنگی شرکت های آب منطقه‌ای کشور برگزار می شود .

وی با اشاره به اینکه دشمن با تهاجم و غارت فرهنگی به دنبال تفرقه افکنی میان مسلمانان است، ادامه داد: منظور از تهاجم فرهنگی جنگ پُر سر و صدا نیست بلکه جنگ مخفیانه است .

دبیر شورای فرهنگی منابع آب ایران افزود: دشمن مانند موریانه عمل می‌کند و از ریشه به جان جوانان کشور می زند و آنان را نسبت به نظام و حکومت بد بین می کند .

حسینی بیان کرد: دفع خطر حمله گرگ شجاعت میخواهد اما دفع خطر حمله موریانه نیازمند بصیرت است .

وی با اشاره به اینکه دشمن جنگ را با فتنه آغاز نمی کند، ادامه داد: او به دنبال سلب اعتماد مردم از حکومت اسلامی و ترساندن مردم است .

وی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام یزدانپرست، دبیر شورای فرهنگی وزارت نیرو افزود : ایشان با روحیه اخلاص و اخلاق حسنه الگویی برای تمامی همکاران وزارت نیرو بودند و کارهای نیک ایشان در صنعت آب و برق کشور همیشه جاودانه خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات