بازدید مدیرعامل و معاون حفاظت وبهره برداری از امور منابع آب...

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران همزمان با دیدار فرماندار اسلامشهر با حضور در امور منابع آب این شهرستان، از این امور بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، در راستای بررسی شرایط کاری امورات شهرستان ها روز گذشته مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران به همراه معاون حفاظت و بهره برداری از امور آب اسلامشهر بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت کارکنان این امور قرار گرفت.

همچنین سید حسن رضوی با حضور در قسمت های مختلف با همکاران در خصوص روند فعالیت ها گفتگو نموده و در جریان مشکلات قرار گرفت.

بر همین اساس رضوی ضمن تشکر از مدیریت و همکاران امور عنوان کرد: این امور با وجود تعداد اندک نیروی انسانی و محیط کاری نامناسب، تمامی اهداف حفاظتی و مالی شرکت را در حوزه خود جامه عمل پوشانده و از امورات موفق می باشد و لازم است برای احداث ساختمان اداری پیگیری جدی صورت گیرد.

همچنین فرماندار اسلامشهر نیز ضمن تقدیر از مدیریت و کارکنان امور منابع آب اسلامشهر این امور را جزو یکی از موفق ترین و منضبط ترین ادارات شهرستان در چهارچوب رفع موانع اداری و پاسخگویی به مردم برشمرد و خاطر نشان کرد: امور منابع آب اسلامشهر در زمینه های حاکمیتی نیز عملکرد موفقی داشته است برای مثال رصد و پایش مداوم رودخانه ها و لایروبی به موقع آنها باعث شد که سیل بهار با کمترین خسارت در شهرستان همراه باشد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات