رفع تصرف ۱۰۰ هزار متر مربع از اراضی حریم و بستر رودخانه حبله رود در...

مدیر امور منابع آب فیروزکوه از رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی حریم و بستر رودخانه حبله رود در محدوده عملکرد این امور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "وحید مرادی نسب" با اعلام این مطلب اظهار کرد: با همکاری گروه گشت و بازرسی آبهای سطحی و واحد حقوقی این امورحدود (۱۰ هکتار) از اراضی بستر رودخانه حبله رود در محدوده روستاهای دریابک و مزداران با اخذ دستور از دادستان شهرستان فیروزکوه و در معیت مامورین نیروی انتظامی منطقه رفع تصرف گردید.

وی افزود: تخریب واحد مسکونی ویلایی به صورت دو طبقه و دیوارهای واقع در حریم و بستر رودخانه حبله رود در یک روز کاری انجام شد.

مرادی نسب در ادامه گفت: همچنین تعداد ۲۶ مورد از گلخانه های غیرمجاز واقع در بستر رودخانه حبله رود پس از ابلاغ اخطاریه های مربوطه و با پیگیری مستمر به صورت داوطلبانه از سوی  گلخانه داران در بازه مشخص شده رفع تصرف گردید.

وی تصریح کرد: در راستای صیانت و حفاظت از رودخانه ها و مجاری آبهای سطحی و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در حریم و بستر رودخانه ها، گروه های گشت و بازرسی این امور بطور مستمر و روزانه در منطقه در حال گشت زنی بوده و به محض مشاهده هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز فوراً اقدامات لازم جهت جلوگیری از ادامه تصرف و رفع تصرف صورت می گیرد.

مدیر امور آب فیروزکوه گفت: در ابتدا اخطاریه لازم به متخلف یا متخلفین جهت رفع تخلف داده می شود و در صورت بی توجهی به اخطارها با کسب دستور قضایی نسبت به برخورد قاطع با متخلفان اقدام می شود.

مرادی نسب در پایان خاطر نشان کرد: امور منابع آب شهرستان فیروزکوه با توجه به وظیفه ذاتی خود بر اساس قانون با هر گونه تخلف در زمینه آبهای سطحی و زیرزمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد نمود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات