مدیریت شهری مشهد در قیاس با سایر کلانشهرهای کشور،  ...

مدیریت شهری مشهد در قیاس با سایر کلانشهرهای کشور، ...

مدیریت شهری مشهد در قیاس با سایر کلانشهرهای کشور، سرآمد است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، فریبرز محسنی، رئیس شورای شهر بروجرد در حاشیه بازدید از پروژه‌های شهری مشهد اظهارکرد: شهر بروجرد را میتوان قطب فرهنگی و مذهبی غرب کشور دانست که علماء بزرگی از جمله آیت‌ا... بروجردی برخاسته از این دیار هستند و همین امر، انگیزه‌ای برای ایجاد تعامل با شهر پرپتانسیل مشهد می‌شود.

وی در ادامه گفت: شهر بروجرد پس از سپری کردن دوره‌ای که رکود را در امور شهری و شهرداری شاهد بود، با روی کار آمدن شورای پنجم و دیدگاهی که این شورا نسبت به مدیریت شهری دارد، درصدد هستیم روح جدیدی در کالبد امور شهری دمیده شود؛ تحقق این مهم نیازمند الگوگیری از کلانشهرهاست و مشهد را جزو بهترین گزینه‎‌ها می‌دانیم چراکه در حوزه‌هایی چون زیبایی شهری، ساختار مدیریت شهری و ...، در مقام قیاس با تهران، به مراتب قوی‌تر است.

محسنی با تاکید بر لزوم الهام گرفتن از شهر مشهد و ظرفیت‌های آن برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان بروجردی، افزود: امیدواریم این بازدید و حضور در شهر امام‌رضا(ع)، فتح بابی برای استفاده از ظرفیت‌های این شهر برای توسعه بروجرد باشد.

رئیس شورای شهر بروجرد در ادامه با اشاره به بازدیدهای خود از بخش های مختلف همچون سازمان مدیریت پسماند، مرکز کنترل ترافیک، باغ گیاهشناسی و ...، تصریح کرد: شهروندان مشهدی باید به این مهم واقف باشند که بسیاری از خدمات شورای شهر و شهرداری زیر پوست شهر در حال اتفاق افتادن است؛ خدماتی بسیار ارزنده و شایسته تقدیر.

محسنی با بیان اینکه از زمان روی کار آمدن شورای پنجم شهر مشهد و مدیریت شهری شاهد تسویه بدهی‌های شهرداری بوده‌ایم، گفت: این بدهی‌ها به مثابه زخم‌های کهنه‌ای بر پیکر شهر تلقی می‌شده‌اند؛ مشهد از ظرفیت‌ها و درآمد بسیار خوبی برخوردار است و وجود بدهی در دوره‌های قبل بسیار تعجب برانگیز است ولی خوشبختانه با رویکرد و سیاست‌گذاری صحیح شورای شهر مشهد این بدهی‌ها تسویه شده و امروز نیرویی در بدنه کلان شهرداری این شهر حقوق معوقه‌ای ندارد و خدمات به بهترین شکل ارائه می‌شوند.

وی با ارزنده خواندن فعالیت‌های مدیریت شهری مشهد در حوزه‌های مختلف همچون عمرانی، خدمات شهری، فرهنگی و ...، گفت: زندگی و پویایی در جای جای این شهر ملموس است و رویکرد توسعه متوازن به خوبی اجرایی شده که موفقیت بزرگی محسوب می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات