مشهد جزو شهرهای پیشرفته خاورمیانه است/ از تجربیات  ...

مشهد جزو شهرهای پیشرفته خاورمیانه است/ از تجربیات ...

مشهد جزو شهرهای پیشرفته خاورمیانه است/ از تجربیات مشهد به تناسب شهر خود الگوبرداری خواهیم کرد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، امروز رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر بروجرد و شهردار و مدیران شهری این شهر از پروژه‌های مختلف همچون مرکز مدیریت پسماند شهرداری مشهد، مرکز کنترل ترافیک، باغ گیاهشناسی، بوستان مینیاتوری و نهمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند بازدید کردند.

رحیم جافری، شهردار بروجرد در حاشیه این بازدیدها به تشریح اهداف سفر به مشهدمقدس پرداخت و اظهارکرد: مشهد، بزرگترین شهر اسلامی دنیاست که از نظر مدیریت شهری هم جزو شهرهای پیشرفته کشور و حتی خاورمیانه محسوب می‌شود.

جافری با بیان اینکه پروژه‌های بسیار خوبی در حوزه مدیریت شهری مشهد اجرایی شده است، گفت: بر همین اساس پیشنهاد بازدید از شهر مشهد توسط شهرداری به رئیس شورای شهر بروجرد داده شد چراکه علاوه بر زیارت بارگاه منور رضوی و برخورداری از فیوضات معنوی این آستان، میتوان از تجربیات مدیریتی شهر مشهد نیز بهره گرفت.

شهردار بروجرد افزود: نظم شهری، برنامه‌ریزی در راستای مدیریت شهری در زمینه‌هایی همچون عمرانی، تفریحی، رفاهی، زیبایی‌شناختی و زیباسازی شهری و نظم و امنیت شهری از جمله حوزه‌هایی است که مدیریت شهری مشهد در آنها اقدامات ارزشمندی انجام داده و ما هم میتوانیم به تناسب شهر خود الگوهای مناسبی از آنها بگیریم.

جافری خاطرنشان کرد: شهر مشهد در راستای شهر هوشمند و شهر الکترونیک و توسعه بوستان‌ها نیز بسیار موفق است که امیدواریم با کسب تجربه، بتوانیم در بروجرد هم گام‌هایی در این زمینه برداریم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات