آماده باش نیروها و تجهیزات زمستانه شهرداری در پی بارش برف در شهر اراک

آماده باش نیروها و تجهیزات زمستانه شهرداری در پی بارش برف در شهر اراک




✔۶۵۰ نیروی ستادی و اجرایی و بیش از ۸۰ دستگاه از انواع ماشین آلات و تجهیزات زمستانه شهرداری اراک، در حالت آماده باش صد در صدی قرار دارند.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، محمد عسگری گفت: در پی بارش رحمت الهی و با توجه به اطلاعیه اداره هواشناسی مبنی بر بارش برف در شهر اراک، از ساعت ۲۲ شب گذشته، نیروهای ستادی، اجرایی، خدمات شهری و فضای سبز شهرداری در حالت آماده باش قرار دارند و کلیه تجهیزات و ماشین آلات زمستانه نیز از قبیل برف روب و نمک پاش نیز به حالت عملیاتی در آمده و آماده خدمت رسانی به همشهریان هستند.

وی با اشاره به آماده باش ۶۵۰ نیروی ستادی، اجرایی، خدمات شهری و فضای سبز به صورت ۲۴ ساعته(دو شیفت ۱۲ ساعته) در سطح شهر گفت: همچنین بیش از ۸۰ دستگاه از انواع ماشین آلات و تجهیزات زمستانه شامل برف روب، بیل بکهو، کامیون، خاور، باب کت، نیسان، خودرو مزدا نیز جهت عملیات برف روبی معابر به حالت آماده باش و عملیاتی قرار دارند.

عسگری اضافه کرد:مخازن مربوط به قرار گیری کیسه های ماسه جهت جلوگیری از یخ زدگی معابر در چند نوبت شارژ شده، تا در صورت شدت بارش ها بتوانیم سریع تر به همشهریان خدمت رسانی نماییم.همچنین در کلیه اماکن عمومی شهر همچون مساجد، بیمارستان ها و مدارس بسته های مربوط به ماسه مخصوص توزیع شده که در مجموع ۴ هزار بسته را شامل می شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات