بی‌نیاز مدیرکل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی شد

بی‌نیاز مدیرکل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی شد

با حکم وزیر راه و شهرسازی، سید قاسم بی نیاز مدیرکل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی شد.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی در حکمی، سیدقاسم بی نیاز را به عنوان مدیرکل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

علی نیکزاد در ابلاغ خود تصریح کرده است: اینک پس از گذشت ۳ دهه از حیات پر بار نظام مقدس جمهوری اسلامی، دهه پیشرفت و عدالت آغاز شده است. به موازات شکوفایی ها و نیز مسئولیت های روز افزون انقلاب اسلامی و دولت برآمده از رای مردم شریف و آگاه و متعهد ایران لازم است وزارت راه و شهرسازی ضمن ادامه فعالیت های پر ثمر پیشین نقش کارآمدتر و موثرتری را در این پیشرفت عدالت محور ایفا کرده و از منافع ملی و آرمانی نظام ولایی در بالاترین سطح صیانت نماید.

وزیر راه و شهرسازی در پایان ابلاغ خود یادآور شده است: امید است با توکل به خداوند متعال، بهره گیری از وصایای گرانقدر حضرت امام (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های رئیس جمهور و با همکاری معاونان و سازمان های تابعه و همکاران ارجمند با اهتمام ویژه در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

سیدقاسم بی نیاز در زمان فعالیت ۲ ساله خود در سمت مدیرکل روابط عمومی وزارت راه و ترابری موفق به کسب رتبه سوم در بخش پاسخگویی دستگاه های اجرایی در چهارمین همایش ملی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و دریافت لوح از رئیس جمهوری، دریافت لوح سپاس از معاون ارتباطات و اطلاع رسانی و دبیر شورای اطلاع رسانی ریاست جمهوری در زمینه انعکاس عملکرد وزارتخانه، معرفی به عنوان مدیر نمونه ملی در حوزه روابط عمومی وزارت راه و ترابری و رئیس نخستین و دومین جشنواره روابط عمومی های وزارت راه و ترابری شده است.

همچنین وی دبیر کل شورای عالی ارتباطات وزارت راه وترابری و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های این وزارتخانه را در سوابق خود دارد.

وی دارای گواهی نامه های بین المللی در زمینه ارتباطات است که در سال ۸۸ با حکم حمید بهبهانی مدیرکل روابط عمومی وزارت راه و ترابری شد.

وزیر راه و شهرسازی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل روابط عمومی اظهار داشت: روابط عمومی امید، تلاش و نشاط را باید منتقل و واقعیت ها را منعکس کند.

نیکزاد ادامه داد: آقای جعفری (مدیرکل روابط عمومی وزارت مسکن و شهرسازی) نیز با همراهی ما در سفرها زحمت زیادی می کشید که ان شاء الله ذخیره آخرتش باشد.

وی در لوح سپاسی با تشکر از خدمات شایسته نادر جعفری در سمت مدیرکل روابط عمومی وزارت مسکن و شهرسازی، تاکید کرد: توفیق خدمت به بندگان خدا در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نعمتی است بس عظیم که شکرانه آن بهره جویی از لحظه لحظه ایام برای خدمت به همنوعان و تلاش برای اعتلای جامعه است که خوشبختانه جنابعالی در ایام خدمت صادقانه در مناصب و مسئولیت ها از آن بهره مند بوده اید.

 

 

    نظرات