نصب ترازوهایی جهت جلوگیری از تخلفات در بازارچه های میوه و تره بار

نصب ترازوهایی جهت جلوگیری از تخلفات در بازارچه های میوه و تره بار


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن پور اظهار داشت: برای دسترسی آسان‌تر مردم شیراز به میوه و تره بار، ۲۴ بازارچه در مناطق و محله‌های مختلف شیراز ایجاد شده که موظف هستند اجناس را فقط ۵ درصد بالاتر از میدان تره و بار به مردم عرضه کنند.
وی افزود: معاون خدمات شهری شهرداری شیراز در خصوص ساماندهی مشاغل مزاحم در شیراز گفت: مکانی برای ساماندهی مشاغل مزاحم در حال احداث است که این پروژه به زمان زیادی احتیاج داشته و نمی‌توان تاریخ مشخصی برای احداث آن در نظر گرفت.
معاون خدمات شهری شهرداری شیراز بیان کرد: در راستای حل مشکل و معضل سد معابر در شیراز خصوصا در دروازه کازرون شیراز هستیم و امیدواریم با کمک شهرداری این مشکل برطرف شود.
محمد حسن‌پور اظهار داشت: در میدان میوه و تره بار شیراز نیرویی برای نظارت بر قیمت‌ها مستقر است و به صورت ۲۴ ساعته در حال بازرسی است.
وی تصریح کرد: مسئولیت قیمت‌گذاری در میدان میوه و تره بار در حوزه شهرداری نیست و این مسئولیت به عهده ادارات دیگری مثل جهاد کشاورزی و تعزیرات است.
محمدحسن‌پور عنوان کرد: بیشترین تخلف از میدان تره و بار شیراز بیشتر در بی‌نظمی‌ها بوده که در حال برنامه‌ریزی است تا به میدان تره و بار در شرق شیراز نظم داده شود.
معاون خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: افزایش قیمت برای شب عید را بازار مشخص می‌کند و نمی‌توان آن پیش‌بینی کرد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات