طلب ۶۰ میلیارد تومانی مجموعه شهرداری شیراز بابت اخذ عوارض

طلب ۶۰ میلیارد تومانی مجموعه شهرداری شیراز بابت اخذ عوارض


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، محمد هادی هاشم پور در یکصد و نوزدهمین جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر شیراز عنوان کرد: قریب به ۶۰میلیارد تومان چک فرم خورده در مجموعه شهرداری شیراز وجود دارد که مربوط به سنوات گذشته جهت اخذ عوارض است  که بخشی از این مطالبات از طریق مراجعات قانونی پیگیری و وصول می شود.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با بیان اینکه این میزان مطالبات همواره در گردش می باشد افزود:۳۷ درصد از درآمدهای شهرداری شیراز از محل اخذ عوارض ساختمانی و مباحث مربوط به ساخت و ساز و بهای خدمات شهری است.
هاشم پور با اشاره به آیین نامه تقسیط عوارض و بهای خدمات شهری و با بیان اینکه دریافت عوارض از شهروندان به معنای افزایش نرخ عوارض نمی باشد خاطرنشان کرد: بسیاری از لوایحی که از شورای اسلامی شهر ارسال می شود در جهت کمک به شهروندانی است که اقدام به ساخت و ساز می نمایند و  و در بخش بافت های فرسوده نیز این اقدام جهت کمک و احیاء به این بافت می باشد و بدینگونه نیست که لوایحی از این دست به معنای افزایش نرخ عوارض باشند.
وی یادآور شد بسیاری از لوایح مهلت قانونی شان رو به پایان است و می بایست برای سال آینده بر اساس قانون، قبل از ۱۵ بهمن ماه لایحه جدید برای سال آینده در شورای اسلامی شهر تصویب و به تایید فرمانداری برسد و از فروردین ماه نسبت به وصول اقدام شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات