نجات 63 نفر از شهروندان توسط آتش‌نشانان

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی خبر داد:

‍ ‍ ‍ ‍ نجات 63 نفر از شهروندان توسط آتش‌نشانان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از انجام 103 مورد عملیات اطفاء حریق و 101 مورد عملیات امداد و نجات به دلیل بی احتیاطی و عدم رعایت مسائل ایمنی در شهر کرمان در دی ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، رضا میرزایی گفت:در دی ماه در مجموع 103 مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاده که از این تعداد 31 مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، 17 مورد مربوط به وسایل نقلیه، 25 مورد مربوط به منازل مسکونی، 8 مورد مربوط به مراکز تجاری, 2 مورد مراکز دولتی، 19 مورد مربوط به جنگل ودرختان و 1 مورد مرکز صنعتی بوده است.

وی همچنین به انجام 101 مورد عملیات امداد و نجات در مدت زمان یاد شده اشاره کرد و افزود: از این تعداد 16 مورد زنده‌گیری حیوانات خطرناک و آزار دهنده، 4 مورد زنده گیری مارهای سمی و غیر سمی، 45 مورد چیدن حلقه و قفل، 16 مورد امداد اسانسور، 5 مورد امداد تصادفات خودرویی، 1 مورد نجات سقوط در چاه، 3 مورد امداد نجات از کوه و بلندی و مابقی آنها مربوط به سایر موارد بوده است.

میرزایی اظهار داشت:در مجموع این عملیات ها 63 نفر از شهروندان نجات یافتند و متاسفانه 28 نفر مجروح شده اند.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت تعداد سه هزار و 670 نفر از شهروندان و دانش آموزان آموزش های پیشگیری و آتش نشانی را توسط کارشناسان این سازمان فرا گرفتند و همچنین 102 مورد مشاوره ایمنی و 33 مورد بازدید ایمنی بنا به درخواست شهروندان در مدت زمان یاد شده ارائه شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات