عملیات اجرایی پیاده‌راه سلامت در بولوار احمد بن موسی(ع) در بهمن ماه آغاز می‌شود

عملیات اجرایی پیاده‌راه سلامت در بولوار احمد بن موسی(ع) در بهمن ماه آغاز می‌شود

مهندس بهرامی نژاد در گفت و گو با خبرنگار روزنامه تماشا با بیان اینکه افتتاح و کلنگ زنی پروژه های مختلف در شرایط اقتصادی امروز بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: در بهمن ماه سال جاری نیز
پروژه های مختلفی در سطح شهر و در همه مناطق شهرداری کلنگ زنی و یا افتتاح می شود و این نوید را می دهد که خادمان ملت در شهرداری شیراز همچنان در تلاش هستند تا خدمتی به شهروندان ارائه نمایند.
وی افزود: در سطح شهرداری منطقه دو نیز تلاش نمودیم تا بتوانیم خدمتی ارزنده را به شهروندان تقدیم نماییم که در همین راستا در دهه فجر یا پایان بهمن ماه پیاده را سلامت را در بولوار احمد بن موسی (ع) با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی می نماییم.
شهردار منطقه دو شیراز با بیان اینکه برای سلامتی شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد، اظهار داشت: پیاده راه سلامت بولوار احمد بن موسی (ع) شامل مسیر پیاده روی، پیست دوچرخه سواری و اسکیت، مبلمان و فضاهای سبز شهری و سرویس بهداشتی خواهد بود.
بهرامی نژاد گفت: این پروژه با هدف ترویج فرهنگ دوچرخه سواری، پیاده روی و زیباسازی بولوار احمد بن موسی (ع) انجام می گردد.
وی افزود: پباده راه بلوار احمد بن موسی (ع) نقش مهمی در آبادی منطقه دارد و ارزش افزوده برای محیط ایجاد می نماید‌.
* پارک شهدای قشقایی در ده‌پیاله به بهره‌برداری می‌رسد
شهردار منطقه دو شیراز با بیان اینکه پارک شهدای قشقایی در منطقه ده پیاله با هدف شهر دوستدار کودک طراحی و اجرا شده است، اظهار کرد: محله ده پیاله یکی از مناطق کمتر برخودار از امکانات شهری است که باید از نظر ارائه خدمات به این منطقه توجه ویژه ای داشت که در همین راستا با هدف توزیع عادلانه خدمات شهری در سطح منطقه اقدام به اجرا این پارک نمودیم.
بهرامی نژاد با بیان اینکه پارک قشقایی دارای یک هکتار مساحت است، گفت: این پارک دارای رینگ دوچرخه سواری، مسیر پیاده روی، فضاهای سبز مناسب، سرویس بهداشتی، فضای بازی کودکان و آبخوری است.
وی با بیان اینکه بخش زیادی از منابع مالی پروژه ها مربوط به تملک می شود، افزود: هزینه اجرای این پروژه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و هزینه تملک پروژه بیش از سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است.
شهردار منطقه دو شیراز با بیان اینکه مجموعه تجاری، ورزشی، تفریحی و خدماتی خیابان کارگر دارای ده هزار و ۴۰۰ متر مربع است که در دهه فجر امسال سالن توپی آن به مساحت سه هزار متر مربع افتتاح می شود، اظهار کرد: مجتمع تجاری، ورزشی و خدماتی خیابان کارگر دارای سه سطح تجاری و دو سطح پارکینگ به مساحت ۴ هزار و سیصد متر مربع است و همچنین فضای مابین مجموعه ورزشی و تجاری تبدیل به محوطه فضای سبز شهری و مبلمان شهری شده است.
بهرامی نژاد گفت: بیش از سه میلیارد تومان هزینه تملک این مجموعه شده است.
وی افزود: با تکمیل این پروژه بار ترافیکی از محور دروازه کازرون برداشته می شود.
شهردار منطقه دو شیراز با اشاره به افتتاح پروژه های مناسب سازی پیاده راه خیابان آبجوار با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان، مناسب سازی خیابان وصال و بهسازی پارک لاله در اواخر آذرماه سالجاری اظهار کرد: مجموعه کارکنان شهرداری منطقه دو با تلاش و کوشش همواره تلاش دارند تا بهترین خدمات را به شهروندان ارایه نمایند و با همراهی شما عزیزان در پرداخت به موقع عوارض این نوید را می دهیم که تداوم بهره برداری از پروژه ها در منطقه دو ادامه خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات