هدف از راه اندازی دیتاسنتر شیراز استقرار شاخصه های شهر هوشمند است

هدف از راه اندازی دیتاسنتر شیراز استقرار شاخصه های شهر هوشمند است


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، هاشم پور در بازدید از مراحل اجرایی دیتاسنتر شیراز این مرکز را یکی از بزرگ ترین مراکز مهم استراتژیک برای تبادل دیتا، پالایش و پردازش فناوری اطلاعات برشمرد و افزود: یکی از اصلی ترین مولفه های توسعه ای شهرهای هوشمند، برخورداری از چنین مراکز اطلاعاتی است.
وی با اشاره به تلاش مدیریت شهری شیراز برای بالا بردن ضریب هوشمندکردن فعالیت ها و خدمات خود افزود: با راه اندازی دیتا سنتر شیراز علاوه بر امکان تعاملات بین دستگاهی در مجموعه شهرداری شیراز،سرویس دهی خدمات الکترونیک شهر هوشمند به شهروندان و سایر دستگاه های خدماتی و اجرایی فراهم خواهد شد.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با تاکید بر گستره وسیع خدماتی که از سوی شهرداری ها ارایه می شود، افتتاح این پروژه را یک ضرورت دانست و ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی این مرکز بسیاری از خدمات الکترونیکی و نیازهای حوزه فناوری اطلاعات از جمله عملیات الکترونیکی صدور پروانه های ساختمانی، برون سپاری و واگذاری خدمات شهرداری به دفاتر پیشخوان و همچنین کلیه پروسه های شهرداری الکترونیک انجام خواهد شد.
وی این مرکز را زیرساختی مناسب برای ارایه خدمات شهرهوشمند دانست و در پایان یادآور شد: اجرای پروژه هایی از این دست گامی مثبت جهت هوشمندسازی شهر و مقدمه ای برای برخورداری از مدیریت همگام و یکپارچه شهری است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات