بیش از 2 هزار کیلومتر معابر شهری برف‌روبی و یخ‌زدایی شد

بیش از 2 هزار کیلومتر معابر شهری برف‌روبی و یخ‌زدایی شد

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین؛ مقدم سلیمی گفت: نظر به تشدید بارش برف از نخستین ساعات بامداد، ستاد برف‌روبی شهرداری قزوین با به‌کارگیری تمامی ماشین‌آلات، تجهیزات و نیروی انسانی مجموعه در حال انجام عملیات برف‌روبی و یخ‌زدایی معابر شهری است.

وی با بیان اینکه این عملیات بیش از ۶۰۰ نفر نیروی انسانی در ۲ شیفت کاری در حال انجام است، افزود: این مجموعه با استفاده از ۱۶ دستگاه برف‌روب مکانیزه، ۲ دستگاه لودر، ۳ دستگاه گریدر، ۶ دستگاه خودروی یخ‌زدای مکانیزه و ۱۶ دستگاه کامیونت کمپرسی جهت پاشش نمک و ماسه و مواد یخ‌زدا در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است.

رئیس ستاد برف‌روبی شهرداری قزوین با اشاره به اینکه این عملیات با اولویت معابر اصلی، تقاطع‌های غیرهمسطح و شیب‌دار و همچنین معابر فرعی مهم، به‌صورت مکانیره و غیرمکانیزه توسط سازمان مدیریت پسماندها صورت می‌گیرد، اظهار داشت: افزون‌بر پاکسازی معابر اصلی شهر، از ساعت هشت صبح امروز برف‌روبی و یخ‌زدایی پیاده‌روها و معابر کم‌عرض شهر نیز به‌صورت دستی در حال انجام است.

وی در پایان گفت: به‌منظور پیگیری از لغزندگی معابر، 150 باکس مواد یخ‌زدا نیز در معابر شیب‌دار و تقاطع‌های شهر تعبیه شده و به‌صورت مستمر شارژ می‌شود.

گفتنی است؛ عملیات برف‌روبی و یخ‌زدایی تا پاکسازی کامل معابر شهری ادامه خواهد یافت.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات