لایروبی کانال D ,H  و قسمتی از کانال MR  شبکه حمیدیه  واقع در حوزه کرخه جنوبی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور انجام شد .

لایروبی کانال D ,H و قسمتی از کانال MR شبکه حمیدیه واقع در حوزه کرخه جنوبی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور انجام شد .

رئیس اداره  تعمیرات ابنیه شرکت آبیاری کرخه و شاوور ، از لایروبی کانال H , D و قسمتی از کانال MR  حوزه کرخه جنوبی آن شرکت خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور ، احمد طیبی اصل با بیان این مطلب افزودند ، پرسنل نگهداری و تعمیرات این شرکت ، موفق به انجام عملیات لایروبی کانال H , D و همچنین قسمتی از کانال MR شبکه حمیدیه واقع در حوزه کرخه جنوبی این شرکت شدند .

ایشان با بیان این مطلب افزودند لایروبی  کانال های H و MR ( کیلومتر ۱۴+  تا کیلومتر ۱۸+) انجام شده و لایروبی کانال D  نیز به زودی به اتمام می رسد.  بر اساس اظهارات ایشان  مجموع حجم لای خارج شده از این کانال ها بالغ بر ۷۵۰۰ متر مکعب  می باشد .

بدیهی است با توجه به آغاز فصل زراعی زمستانه ۹۹-۹۸ و نیاز آبی موجود ، لایروبی این کانال ها می تواند نقش موثری  در  تامین آب مطمئن و پایدار اراضی تحت پوشش آنها داشته باشد .

ایشان همچنین اظهار داشتند عملیات لایروبی کانال های ذکر شده به وسیله یک دستگاه بیل مکانیکی چرخ لاستیکی متعلق به این شرکت و با همت و تلاش گروه نگهداری و تعمیرات انجام شده است .

لازم به ذکر است این کانال ها در مجاورت روستا های “سید حسین ” ، “طراح ۱” و ” طراح ۲” از توابع شهرستان حمیدیه می باشند .

لینک اصل خبر در سایت شركت بهره برداری از شبكه آبیاری و زهكشی كرخه و شاور

    منبع خبر

    شركت بهره برداری از شبكه آبیاری و زهكشی كرخه و شاور

    شركت بهره برداری از شبكه آبیاری و زهكشی كرخه و شاور یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات