قطعی آب شرب 3 روستای شهرستان ایجرود رفع شد

قطعی آب شرب 3 روستای شهرستان ایجرود رفع شد

سرپرست امور آبفار شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه آب 3 روستای پرجمعیت شهرستان ایجرود در کمتر از 24 رفع شد، گفت: قطعی آب روستای روستای گلابر با 820 مشترک با قطعی مکرر آب و کمبود آب شرب مواجه بود با افزایش آمپراژ برق ایستگاه و تعویض شناور جهت افزایش میزان استحصال(4/5 لیتر بر ثانیه) مشکل کمبود آب شرب روستا مرتفع گردید.

سیدجواد موسوی با بیان اینکه در ادامه تلاش همکاران امور آبفار شهرستان ایجرود قطعی آب روستای قندی بلاغ نیز رفع گردید، افزود: با تخلیه و نصب شناور، تعویض بخشی از لوله های فرسوده خط انتقال کمبود آب شرب در این روستای غیرتحت پوشش برطرف شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: آب روستای ینگی کند سیدلر که به علت سوختگی شناور قطع گردیده بود در کمتر از 12 ساعت تعمیرات لازم انجام و آب شرب 620 مشترک مجددا دایر گردید.

وی مطلوبیت میکروبی آب شرب روستاهای شهرستان ایجرود را قابل قبول عنوان کرد و افزود: مطلوبیت میکروبی آب شرب روستاها در 9 ماهه سال جاری 94/82 درصد می باشد که نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

موسوی یادآور شد گندزدایی آب شرب نیز در روستاهای شهرستان ایجرود بطور مستمر صورت میگیرد.

سرپرست امور آبفار شهرستان ایجرود در ادامه خاط نشان ساخت: شرکت آبفار تمام تلاش خود را در جهت آبرسانی مستمر و جلوگیری از قطعی آب در سطح روستاها بکار میگیرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان یک شرکت در شهر زنجان می باشد

      نظرات