در آستانه ایام ا... فجر، دیدارکاملا الکترونیک و مردمی با تعداد کثیری از هموطنان استان تهران

در آستانه ایام ا... فجر، دیدارکاملا الکترونیک و مردمی با تعداد کثیری از هموطنان استان تهران

به گزارش  اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران؛ رضا نگهبان مدیر کل، غلامعباس بازگشت معاون املاک و حقوقی به همراه رئیس حوزه واگذاری مجتبی شهبازی در یک دیدار پنج ساعته در آغازین روز هفته و به مناسبت دهه فجر با خیل کثیری از مردم دیدار کردند.

رضا نگهبان ضمن اهمیت تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی از مهم ترین آرمانهای انقلاب گفت: طی سال جاری تصمیم گرفتیم که ملاقاتها محدود به ملاقات مردمی نباشد، میز خدمت اداره کل را به صورت ویژه و روزانه مورد رسیدگی و بازبینی قرار می دهیم و بیش از ده نفر از همکاران اداره کل در این حوزه مشغول خدمت رسانی هستند.

وی با اشاره به مراجعه روزانه 300 نفر از همشهریان استان تهران به میز خدمت و سایر قسمتهای اداره کل بالاخص حوزه املاک و حقوقی گفت: مدیران و کارشناسان حوزه املاک و حقوقی علاوه بر انجام وظایف محوله، به طور مستمر پاسخگوی هموطنان هستند.

وی گفت: در همین راستا، طی دو ماهه اخیر ملاقاتهای مردمی نیز به صورت الکترونیک برگزار می شود و قبل از برگزاری هر ملاقات پرونده خوانی انجام شده و کارشناسان مرتبط نظریه های کارشناسی خود را مرقوم می کنند و در روز ملاقات جنبه های دیگر پرونده و درخواستها و پیشنهادات و انتقادات ارباب رجوع مورد بررسی و بازبینی قرار می گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در جلسه امروز مشکلاتی از قبیل جعل سند، حل مشکل مسکن مهر، بررسی طرح کاربری زمین، تعیین تکلیف زمین شهرک زیتون، درخواست وجه نقد بابت معوض، انتقال سند، اصلاح طرح تفصیلی شهرک گلها و درخواست اصلاح سند ، تسریع در تشکیل پرونده کمیسیون ماده 12 و .... را مورد بررسی قرار داده و در این زمینه دستوراتی صادر کردند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات