۱۰ درصد استارتاپ‌های کشور در اصفهان هستند

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر، امیراحمد زندآور در مراسم رونمایی از مجموعه استارتاپ "رایابان" با اشاره به اینکه حدود ۱۰ درصد از جمعیت چهار هزار ۵۰۰ تایی استارتاپ‌های کشور در اصفهان هستند، اظهار کرد: این گستردگی فعالیت باعث اصفهان رتبه دوم کشور را درخصوص حضور استارتاپ‌ها داشته باشد که امیدوارم با حمایت از مدیران جوانی که به این عرصه ورود کرده‌اند، اصفهان به رتبه اول کشور تبدیل شود.

وی افزود: افتخار ما بر این است که در شهر میزبان ایده‌هایی باشیم که باعث رشد و توسعه مباحث اقتصادی شهر شده و ظرفیت جدیدی را برای ورود جوانان در مدیریت شهر فراهم کند.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مرکز پژوهش‌های شورای شهر به‌طور جدی مجموعه‌های دانش‌بنیان را مورد توجه قرار می‌دهد و سایر کمیسیون‌ها نیز با این تفکر همراهی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه نقش شهروندان در دانستن رضایتمندی از نحوه فعالیت این استارتاپ‌ها برای مدیریت شهری بسیار اهمیت دارد، خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم با همتی که این مجموعه‌ها انجام می‌دهند شاهد رشد فعالیت‌های اقتصادی و فرهنگی در سطح شهر اصفهان باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات