هدفمان، ایجاد بازارهای تخصصی در سطح شهر مشهد است/ آمادگی اجرای ون  ...

هدفمان، ایجاد بازارهای تخصصی در سطح شهر مشهد است/ آمادگی اجرای ون ...

هدفمان، ایجاد بازارهای تخصصی در سطح شهر مشهد است/ آمادگی اجرای ون کافه ها را در سطح شهر را داریم

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: برنامه ریزی و رویکرد مدیریت شهری، برای ساماندهی مشاغل، توسعه و ایجاد بازارهای تخصصی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، بهروز کیانی با تاکید براینکه، توسعه بازارهای توزیع ارزاق عمومی و میادین میوه و تره بار، همواره از اقدامات این سازمان بوده است، خاطرنشان کرد: برای ساماندهی دست فروشی، بازارهای سیاری در قالب، روز بازار، عصر بازار و شب بازار در مناطق مختلف شهری، ایجاد شده است‌.
وی با بیان اینکه مشهد تنها شهر کشور است که دست فروشی ندارد، ادامه داد: بنا داریم، در سال آینده بازارهای تخصصی مانند بازار صنایع دستی، بازار عرضه محصولات ارگانیک و سالم و بازاری برای خانواده های بی سرپرستی که در خانه اقدام به تولید محصول می کنند، ایجاد کنیم.
کیانی یادآور شد: طبق برنامه ریزی هر ساله در ستاد تنظیم بازار که از سوی سازمان صمت و جهاد کشاورزی انجام می‌شود، تامین ارزاق عمومی و میوه شب عید شهروندان، در بازارهای شهرداری توزیع می‌شود.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری مشهد، با بیان اینکه استفاده از پیاده روها برای بعضی از مشاغل، با استقبال صنوف روبرو شد، افزود: طرحی برای ایجاد ون کافه ها در برخی از نقاط شهر، در حال آماده سازی است تا پس از تصویب شورای اسلامی شهر مشهد، این طرح را اجرایی کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات