استفاده از فناوری اطلاعات در کسب و کار از ضروریات سازمان‌ها محسوب  ...

استفاده از فناوری اطلاعات در کسب و کار از ضروریات سازمان‌ها محسوب ...

استفاده از فناوری اطلاعات در کسب و کار از ضروریات سازمان‌ها محسوب می‌شود

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: مدیران برای اخذ بهینه‌ترین تصمیم، نیازمند داده‌ها و اطلاعات هستند و فناوری ابزاری است که این اطلاعات را جمع‌آوری می‌کند و در اختیار مدیران قرار می‌دهد. رویکرد هوشمندسازی و استفاده از فناوری اطلاعات در کسب و کار از ضروریات سازمان‌های شهری محسوب می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سعیدحسینقلی زاده مقدم ضمن اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حوزه هوشمندسازی در این سازمان در دستور کار داریم، افزود: افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها همواره از دغدغه مدیران شهری بوده است. سازمان اتوبوسرانی با جمع‌آوری اطلاعات در زمینه فراهم‌آوری بستر هوشمندسازی و بهره‌وری بهتر از این فناوری برای تصمیم‌گیری مدیران سامانه‌های حوزه شهروندی و سازمانی این اطلاعات را فراهم کرده است.
وی تصریح کرد: در راستای هوشمند سازی در حوزه سازمان اتوبوسرانی قابلیت الکترونیکی شدن فرایندهای در حال گردش در سامانهBIS ، مدیریت هوشمند ناوگان در سامانه AVL و مدیریت تعمیر و نگهداری ناوگان در سامانه IMS راه اندازی شده است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با تاکید بر اینکه در حوزه شهروندی قابلیت مسیریابی هوشمند خطوط، نمایش ایستگاه‌های سطح شهر ، زمان رسیدن آنلاین ناوگان به ایستگاه در نرم‌افزار موبایلی نقشه همراه مشهد و قابلیت شارژ من‌کارت در نرم افزار موبایلی من‌کارت از دیگر اقدامات این سازمان در خصوص هوشمندسازی و استفاده از بستر فناوری است.
حسینقلی‌زاده مقدم ادامه داد: قابلیت سنجش کیفیت خدمات در نرم‌افزار موبایلی شهر من و همچنین قابلیت دریافت خدمات الکترونیکی از بستر شبکه بی‌سیم در پایانه‌های سطح شهر نیز توسط این سازمان برای تسریع و سهولت ارایه خدمات به شهروندان فراهم شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات