هوشمندسازی مقصد نیست بلکه فرآیندی برای حل مسائل است

هوشمندسازی مقصد نیست بلکه فرآیندی برای حل مسائل است

هوشمندسازی مقصد نیست بلکه فرآیندی برای حل مسائل است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد گفت: هوشمندسازی مقصد نیست بلکه فرآیندی برای حل مسائل است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، شهریار آل شیخ با بیان این مطلب اظهار کرد: شهرداری رسالت بهبود زندگی و افزایش رفاه شهروندان و ارتقای سبک زندگی نوین شهری را بر عهده دارد؛ بر همین اساس کاربرد دانش و فناوری در توسعه و مدیریت شهری، دارای جایگاه ویژه‌ای است.
وی تصریح کرد: شهرداری مشهد نیز با هدف کمک به ایجاد شهری هوشمند، توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و ارتقای جایگاه عناصر فعال در حوزه دانایی در جایگاه ملی و بین‌المللی، سعی در فراهم آوردن شرایط هم‌افزایی و رقابت سازنده در شهر مشهد داشته است.
آل شیخ اظهار کرد: با توجه به احداث کارخانه نوآوری مشهد، شتاب‌دهنده‌ها از این ظرفیت ها استفاده می‌کنند، البته شهرداری مشهد به طور مستقیم با استارتاپ‌ها ارتباط کاری ندارد، بلکه چالش‌های شهری و مسائل را مطرح می‌کند تا آنها راه‌حل‌هایی را برای رفع مسایل شهری ارایه کنند.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در ادامه در خصوص راه‌اندازی سامانه فاش در شهرداری مشهد، گفت: در راستای شفافیت و نظارت مردم برعملکرد مدیریت شهری سامانه فاش راه‌اندازی شد و قرادادها با رقم و اعضای هیئت مدیره شرکت‌ها در آن بارگذاری و به دنبال آن، اطلاعات سفرهای خارجی مدیران شهری نیز برای اطلاع مردم در سامانه گذاشته شد که مورد استقبال مردم و رسانه‌ها قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات