بهره برداری از ۳ پارک در منطقه ۵ تا پایان سال جاری / احداث ۳ کیلومتر  ...

بهره برداری از ۳ پارک در منطقه ۵ تا پایان سال جاری / احداث ۳ کیلومتر ...

بهره برداری از ۳ پارک در منطقه ۵ تا پایان سال جاری / احداث ۳ کیلومتر کانال سرپوشیده جمع آوری آب های سطحی جهت رفع آبگرفتگی ها

بهره برداری از ۳ پارک در منطقه ۵ تا پایان سال جاری / احداث ۳ کیلومتر کانال سرپوشیده جمع آوری آب های سطحی جهت رفع آبگرفتگی ها

شهردار منطقه ۵ مشهد از بهره برداری ۳ پارک در این منطقه تا پایان سال جاری خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حسین عبدالله زاده با اعلام این خبر در حاشیه پاسخگویی مستقیم به درخواست ها، انتقادات و پیشنهادهای شهری شهروندان در مرکز ۱۳۷، عنوان کرد: در ۴ محور و تقاطع این منطقه شامل ولایت وحدت، امت وحدت، میرزا کوچک خان رحیمی و امت مفتح پروژه حق تقدم عابر پیاده در حال اجرا است که تا یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
وی تصریح کرد: بخشی از محور کرامت نیز تا پایان سال جاری بازگشایی خواهد شد که در قسمتی از این مسیر، جوی و جدول اجرایی شده و آسفالت مسیر نیز، با بهبود وضعیت جوی، صورت خواهد گرفت.
عبدالله زاده با اشاره به احداث سه پارک در منطقه ۵ مشهد، افزود: کار احداث پارک اطلسی و همچنین پارک گل آرا یا همان حرمی باف قدیم نیز به پایان رسیده است، فاز اول پارک خطی بولوار میامی نیز تا پایان سال جاری به اتمام می رسد.
وی ادامه داد: پروژه های محله ما، در چهار محله این منطقه در حال اجرا بوده و رو به اتمام است، همچنین در نظر داریم با توجه به اعتبار تفویض شده در این حوزه، پروژه های دو محله دیگر را نیز آغاز نماییم.
شهردار منطقه ۵ مشهد خاطرنشان ساخت: یکی از زیرساخت های ضعیف منطقه در حوزه جمع آوری های آبهای سطحی است که در سال جاری، بخش عمده ای از نقاط آبگرفتگی منطقه رفع شد. در همین راستا، تا کنون حدود ۳ کیلومتر کانال جمع آوری آب های سطحی سرپوشیده اجرا شده است که عمده آن در انتهای گلشهر و آوینی ۵۷ بوده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات