به دلیل کسب موفقیت در سی‌وچهارمین کنفرانس بین‌المللی برق؛
تبریک مدیرعامل توانیر به مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان

به دلیل کسب موفقیت در سی‌وچهارمین کنفرانس بین‌المللی برق؛ تبریک مدیرعامل توانیر به مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خراسان مهندس محمدحسن متولی‌زاده با اشاره به تعداد بالای مقالات پذیرفته شده از شرکت برق منطقه ای خراسان در سی وچهارمین کنفرانس بین المللی برق به از مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خراسان تبریک گفت.

در سی وچهارمین کنفرانس بین المللی برق 13 مقاله از شرکت برق منطقه ای خراسان مورد پذیرش واقع شد.

در همین رابطه دکتر محمد طلوع خیامی مدیر دفتر برنامه‌ریزی منابع انسانی و آموزش شرکت برق منطقه‌ای خراسان با اشاره به کسب رتبه برتر این شرکت در سی‌وچهارمین کنفرانس بین‌المللی برق اظهار کرد: نسبت مقالات پذیرفته شده از شرکت در مقایسه با سال گذشته با افزایش 62 درصدی همراه بوده است. سال گذشته تعداد مقالات ما در این کنفرانس 8 مورد بود.

وی ادامه داد: بازنگری در شیوه‌نامه معرفی به کنفرانس‌ها، اطلاع‌رسانی به موقع از طریق سیستم ERP و سایت Amoozesh.krec.ir و همچنین پیگیری‌های مجدانه همکاران این دفتر در خصوص وضعیت مقالات ثبت شده با وابستگی شرکت برق منطقه‌ای خراسان از عواملی بود که در کسب این موفقیت موثر واقع شد.

در سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی برق 7 مقاله از سوی معاونت بهره‌برداری، 5 مقاله از سوی معاونت منابع انسانی و یک مقاله از طرف معاونت برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای خراسان ارائه شد.

مقاله «بهینه‌سازی هزینه تعمیر و نگهداری در بخش حفاظت بر مبنای تیپ رله» توسط محسن مزینانی، « a new method for evaluation of lightning performance of overhead lines due to direct stroke » توسط پویا تدین رودی، «بررسی حالت‌های گذرای خیلی سریع ولتاژ بالا( VFTO ) در پست‌های GIS و روشی جهت کاهش تاثیر آن‌ها بر ترانس‌های قدرت» توسط علی خانی، «مطالعه نقش میانجی‌گری تسیهم دانش در تاثیرگذاری ساختار سازمانی بر عملکرد کارکنان» توسط منصور قربان‌زاده، «بررسی حوادث ناشی از قطع راکتور 20 کیلوولت در پست‌های برق منطقه‌ای خراسان» توسط امیر طاهرپور کلانتری، «طراحی سیستم رمزنگاری ترکیبی برای بهبود امنیت ارتباطات سیستم‌های اسکادا مبتنی بر عامل متحرک» توسط حسن صادق‌پور و «ساختار جدید سلول خورشیدی بس بلوری سولفید کادمیوم کادمیوم تلوراید با پیوند سلول سیلیکان و بازتابنده توزیع شده براگ» توسط سعید مرجانی از معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خراسان ارائه شده است.

همچنین مقالات «شناسایی و و رتبه‌بندی مولفه‌های ارزش‌های حرفه‌ای با مطالعه موردی شرکت برق منطقه‌ای خراسان» توسط لیلا علیایی، «آسیب‌شناسی فرایند ارزشیابی عملکرد در سازمان در سازمان‌های دولتی و ارائه راهکارهای بهبود» توسط محمد طلوع خیامی، «کمی‌سازی تاثیر بهبودهای پیشنهادی در فرایند کلیدی مدیریت بهره‌برداری و نگهداری شبکه شرکت برق منطقه‌ای خراسان بارویکرد 6 سیگما» توسط لادن بهروزی، «بررسی تعدیل‌گری جو سازمان در رابطه بین بافت ذهنی باز و نوآوری درک شده سازمانی» توسط علی معماری آبکوه و «بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر انگیزش درونی با میانجیگری توانمندسازی روانشناختی» توسط سامان فیروزی از طرف معاونت منابع انسانی این شرکت به سی‌وچهارمین کنفرانس بین‌المللی برق ارائه شد.

«بررسی عوامل موثر بر تقاضای برق در ایران با استفاده از روش تجزیه عوامل» عنوان مقاله دیگری است که توسط حامد مرتضی‌زاده از طرف معاونت برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای خراسان به این کنفرانس ارائه شد.

دکتر محمد طلوع خیامی مدیر دفتر برنامه‌ریزی منابع انسانی و آموزش شرکت برق منطقه‌ای خراسان با اشاره به کسب رتبه برتر این شرکت در سی‌وچهارمین کنفرانس بین‌المللی برق اظهار کرد: نسبت مقالات پذیرفته شده از شرکت در مقایسه با سال گذشته با افزایش 62 درصدی همراه بوده است. سال گذشته تعداد مقالات ما در این کنفرانس 8 مورد بود.

وی ادامه داد: بازنگری در شیوه‌نامه معرفی به کنفرانس‌ها، اطلاع‌رسانی به موقع از طریق سیستم ERP و سایت Amoozesh.krec.ir و همچنین پیگیری‌های مجدانه همکاران این دفتر در خصوص وضعیت مقالات ثبت شده با وابستگی شرکت برق منطقه‌ای خراسان از عواملی بود که در کسب این موفقیت موثر واقع شد.

/ لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خراسان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خراسان

    شرکت برق منطقه ای خراسان

    شرکت برق منطقه ای خراسان یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات