مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان:
بدنه صنعت برق استان باید به سبک زندگی شهید سلیمانی اقتدا کند

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان: بدنه صنعت برق استان باید به سبک زندگی شهید سلیمانی اقتدا کند

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خراسان مهندس رضا ریاحی در جلسه هم‌اندیشی مدیران شرکت برق منطقه‌ای خراسان با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و شخصیت والای وی اظهار کرد: کسی که دست خود را به دست خدا دهد، چنین عزتی برای او رقم می‌خورد و مشاهده کردیم که ایشان با چه عزتی و سرافرازی توسط مردم بدرقه شد.

وی ادامه داد: اگر برای خدا کار کنیم، پاداش آن را نیز باید از خدا خواست. این راه سردار سلیمانی بود که نتیجه آن نیز دیده شد.

مهندس ریاحی ضمن قدردانی از کارکنان شرکت در اجرای برنامه‌های مربوط به سفر وزیر نیرو به مشهد گفت: مجموعه شرکت دست به دست هم دادند و همه در سفر وزیر به مشهد زحمت کشیدند. وزیر نیرو وقتی بیان می‌کند خراسان موجب رشک سایر استان‌هاست، یعنی نسبت به عملکرد ما رضایت دارد و این جای تشکر از همه همکاران دارد چون تمام پروژه‌های تکلیف شده را با همکاری تمام بدنه شرکت به نتیجه رساندند. بابت این موضوع از همه تشکر می‌کنم که با آبرومندی پروژه‌ها به بهره‌برداری رسید.

شایان ذکر است در این جلسه سرکار خانم مهندس نوبخت گزارشی از عملکرد کارگروه‌ها را مطرح و اعضای جلسه اعم از مدیران مجموعه گزارشات خود را ارائه کردند. همچنین مهندس رضا ریاحی، مدیرعامل شرکت، در این جلسه بر ساختار جدید کارگروه‌ها تاکید کرد و خواستار اصلاح آن با مدل جدید شد.

/ لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خراسان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خراسان

    شرکت برق منطقه ای خراسان

    شرکت برق منطقه ای خراسان یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات