کارگاه آموزشی معلمان رابط طرح داناب استان گلستان برگزار شد

کارگاه آموزشی معلمان رابط طرح داناب استان گلستان برگزار شد

کارگاه آموزشی معلمان رابط طرح فرهنگی دانش آموزی نجات آب با حضور معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای، مدیر منابع آب شهرستان های گرگان و آق قلا، مدیر روابط عمومی شرکت و معلمان رابط طرح داناب شهرستان گرگان در محل کانون آفرینش این شهرستان برگزار شد..

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان، یکی از نظام های مهم طرح دانش آموزی نجات آب (داناب)، نظام آموزشی است که در این نظام، معلمان رابط، آموزش های لازم را در زمینه منابع آب استان فرا می گیرند و سپس آموزش ها را به دانش آموزان خود منتقل می کنند.
در کارگاهی که برای معلمان رابط شهرستان گرگان برگزار شد، مهندس دهقان معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان مطالبی پیرامون منابع آب استان، تغییر اقلیم و تاثیر آن بر روی منابع آب استان، لزوم انجام طرح های فرهنگی، آموزشی و توجه ویژه به مباحث فرهنگی اجتماعی آب در کنار اقدامات سازه ای و عمرانی بیان نمودند. سپس  مهندس رجایی مشاور طرح داناب  نحوه اجرای طرح در مدارس را تشریح کرد.
گفتنی است، برگزاری جلسه توجیهی با مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان، برگزاری کارگاه آموزشی برای معلمان رابط، برگزاری کارگاه آموزشی ناجیان آب، بازدید دانش آموزان از سد ها و تاسیسات آبی در استان، برگزاری مسابقات داناب ویژه دانش آموزان، از جمله برنامه های طرح دانش آموزی داناب در سال جاری است.
همچنین در نظام آموزشی علاوه بر برگزاری کارگاه ها، جزوه راهنمای معلمان رابط، فایل پاورپوینت آموزشی منابع آب استان ویژه معلمان و  کتاب آموزشی داناب ویژه دانش آموزان در اختیار معلمان قرار می گیرد.
گفتنی است در این طرح که برای هفتمین سال در استان در حال اجراست، بیش از 19 هزار دانش آموز مقطع متوسطه اول شهرستان گرگان از 130 مدرسه آموزش هایی لازم را در زمینه منابع آب استان فرا می گیرند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات