كارگاه آموزشي شبكه سازي نوآوري در صنعت ساختمان

كارگاه آموزشي شبكه سازي نوآوري در صنعت ساختمان

از آنجا كه شبکه و مراکز نوآوری صنعت ساختمان می توانند در افزایش بهره وری، بالا بردن کیفیت خدمات مهندسی و همچنین رشد و اعتلای حرفه‌های  مهندسی ساختمان، جذب مشارکت و تشویق به سرمایه گذاری اشخاص و موسسات درطرح‌های  مسکن و تاسیسات خدمت بسیار بزرگی انجام دهد و موجب رشد و اعتلای مهندسی در کشور گردد  ، واحد اموزش سازمان در نظر دارد كارگاه آموزشي «شبكه سازي نوآوري در صنعت ساختمان» را برگزار نمايد.

مدرس كارگاه ، آقاي دكتر مصطفي كريميان اقبال از سال ۱۳۷۳ در زمینه پارکها علم و فناوری فعالیت داشته و یکی از بنیان گذاران پارکهای علم و فناوری در ایران به حساب می آید. وی در طی این سالها مسئولیت¬های اجرایی متعددی از جمله معاون پژوهش و فناوری و سپس رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و پس از آن معاون فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رابه عهده داشته است. در دوره مسئولیت ایشان در وزارت علوم، بسیاری از پارکهای علم و فناوری و مراکز رشد شکل گرفتند. تجربیات دکتر اقبال در حوزه زیرساختهای توسعه فناوری، ایشان را به یک چهره شناخته شده در سطح ملی و بین المللی تبدیل کرده است.  وی از سال 2008 تا 2010 میلادی عضو شورای مشاورین انجمن بین المللی پارکهای علمی (IASP) بوده و سپس مسئولیت بخش غرب آسیا و شمال آفریقا IASP بعهده داشته است. در حال حاضر ایشان عضو هیات مدیره انجمن بین المللی پارکهای علم و فناوری هستند.

اين كارگاه آموزشي صبح روز دوشنبه 98/11/21 برگزار مي گردد و هزينه شركت در آن برای اعضا  40 هزار تومان و ثبت نام آزاد 250 هزار تومان مي باشد.

علاقه مندان مي توانند جهت ثبت نام ازطريق لينك زير اقدام نمايند.

جهت ثبت نام کلیک فرمایید

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات