چهارمین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان خراسان شمالی برگزار شد

چهارمین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان خراسان شمالی برگزار شد

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، سید عبدالمجید نژادصفوی ضمن تبریک انتصاب مهندس شهامت به عنوان سرپرست جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از زحمات مهندس بدیعی مقدم ، مدیرکل قبلی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تقدیر و تشکر کرد .

وی به برگزاری بیشتر این نشست ها اشاره کرد و افزود : برگزاری منظم این شورا منجر به هماهنگی و اتحاد ادارات کل زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان خواهد شد و برگزاری این نشست ها باعث همدلی و یکپارچگی اعضاء می گردد .

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان شمالی در این شورا از اداره کل هواشناسی استان به عنوان یک مجموعه اثربخش و مفید یاد کرد و اظهار داشت : هواشناسی استان به دلیل اطلاع رسانی سریع در مواقع بحران می تواند کمک حال استان در این مواقع شود و گزارشات استان را در اسرع وقت و با دقت و جدیت تمام اطلاع رسانی نماید .

وی تصریح کرد : وظیفه ما این است که خدماتی را که انجام می دهیم به صورت دقیق به مردم اطلاع رسانی نماییم و در همین راستا مقرر شد کل اعضای شورا نسبت به برگزاری نشست خبری مشترک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر اقدامات لازم را انجام دهند .

در این نشست هرکدام از مدیران کل عضو شورا به تشریح برنامه‌ها و چشم‌اندازهای دستگاه خود پرداختند و گزارشی از عملکرد  حوزه کاری خود را به شورا ارائه نمود.

گفتنی است شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان در راستای جمع بندی سیاست گذاری های وزارت متبوع و همچین هماهنگ شدن این مجموعه، مدیرکل راه و شهرسازی استان به عنوان رییس جلسه، مدیر فرودگاه بین المللی بجنورد، راهداری و حمل و نقل جاده ای، هواشناسی،  آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک،  نماینده شرکت ساخت و توسعه استان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیریت امور شعب بانک مسکن، رییس پلیس راه و رئیس راهور استان تشکیل می شود.

منبع:

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات