آیین تکریم و معارفه مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز برگزار شد


قائم مقام شهردار شیراز در این آیین اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون عملیات عمرانی ۱۱۲۸ پروژه بزرگ و کوچک در سطح شهر آغاز شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس فرج زاده در آیین تکریم و معارفه مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز گفت: هم اکنون از ۱۶۰۰ میلیارد بودجه سال جاری که به پروژه ها اختصاص یافته بود، بیش از ۷۵درصد آن محقق شده و در حال اجرا است.
وی در این مراسم که با حضور مدیرکل حوزه شهردار شیراز و مدیر کل فعلی و پیشین اداره ارتباطات و امور بین الملل این نهاد و مسئولین روابط عمومی حوزه های مختلف شهرداری برگزار شد، عنوان کرد: این ردیف بودجه از حدود تیرماه آغاز می شود و محقق شدن آن با پیگیری ها و تلاش شبانه روزی شهردار شیراز و همکاری نیروهای شهرداری میسر شد.
قائم مقام شهردار شیراز افزود: بودجه سال ۹۸ شهرداری شیراز بالغ بر سه هزار و دویست میلیارد تومان با دارا بودن ۱۱۵۰ردیف زیر پروژه در حوزه های عمرانی، خدمات شهری و نگهداری شهر بود.
جورکش در این آیین گفت: شهرداری شیراز به عنوان یکی از کلان شهرهای کشور، از جمله نهادهایی ست که بیشترین سطوح ارتباط با مخاطبان و مردم را داشته، از این رو سازماندهی، برنامه ریزی، هماهنگی و تعامل با دستگاههای اجرایی توسط متخصصین روابط عمومی های مجموعه بزرگ شهرداری کلانشهر شیراز می تواند به مدیریت شهری و تکریم ارباب رجوع کمک شایانی نماید.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: به روزرسانی اطلاعات، استفاده از نرم افزارهای جدید و شیوه های آگاهی بخشی به شهروندان فهیم شیراز و تعامل تنگاتنگ با اصحاب رسانه و خبرگزاری ها، می تواند کمک قابل توجهی در تسهیل امورات شهروندان ایجاد نماید‌.
سرپرست فعلی اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز به ایجاد ارتباطات نزدیک مدیران و معاونین مجموعه های شهرداری توسط روابط عمومی سازمان ها تاکید داشت.
جورکش افزود: در این راستا می بایست به نقش روابط عمومی ها و ارتقاء جایگاه آنها در سیستم تصمیم گیری مدیریت شهری توجه ویژه ای صورت پذیرد.
شایان ذکر است که حمید جورکش از نیروهای رسمی شهرداری شیراز بوده که وی دانش آموخته دکترای برنامه ریزی دانشگاه تهران و مدرس دانشکده دولتی شهید رجایی شیراز می باشد. از جمله سوابق وی می توان به مدیر روابط عمومی فرمانداری شیراز، رئیس اداره اطلاع رسانی شهرداری شیراز، عضویت در شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان شیراز، مدیر روابط عمومی فرمانداری و شهرداری قشم اشاره کرد.
بر اساس این گزارش، پیش از این محمدرضا دهقانی مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز بود و هم اکنون با حکم شهردار شیراز، حمید جورکش به سمت سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز منصوب شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات