بیش از 350 مورد مراجعات مردمی در منطقه دو شهرداری قزوین ثبت شده است
به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ فدایی فر اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات شهروندان و ایجاد فضایی مناسب برای ارتباط شهروندان و مسئولان و بیان انتقادات، پیشنهادات و مشکلات خود به مسئولان منطقه دو شهرداری قزوین هموراه یکی از اولویت های این منطقه بوده است.
وی افزود: براساس همین سیاست، سعی شده راه های مختلفی فراهم شود تا بدین وسیله مردم بتوانند مشکلات خود را در شهرداری رسیدگی کنند.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: ارتباط حضوری، مکاتبه ای، تلفنی و سامانه 137 چهار روشی است که مردم می توانند به وسیله آن مشکلات خود را به مسئولان ذیربط گزارش داده و نتایج رسیدگی به این مشکلات را مطلع شوند.
فدایی فر خاطرنشان کرد: در دی ماه امسال، 353 مورد مراجعات مردمی ثبت شده که امیدواریم این تعداد مراجعه با برطرف شدن مشکلات همراه بوده باشد.
وی بیان کرد: مدیران و کارمندان منطقه دو شهرداری قزوین همواره تمام تلاش خود را انجام می دهند تا بدین وسیله بتوانند مشکلات مردم را با سرعت و دقت بیشتری برطرف کنند.
پایان پیام.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات