دکتر قائدی در جمع مردم دینکان: نگاه‌مان به تمام نقاط شهر برابر است

دکتر قائدی در جمع مردم دینکان: نگاه‌مان به تمام نقاط شهر برابر است

به گزارش روابط‌عمومی و امور‌بین‌الملل شورای‌اسلامی شهر شیراز‌، دکتر نواب قائدی که با همراهی جمعی از مدیران شهری در این جمع حضور یافت، اظهار داشت:‌ رفع مشکلات مردم همواره مدنظر شورا و شهرداری بوده است.

وی افزود: از زمان شروع به کار شورای پنجم علاوه بر بازدیدهای میدانی از محله‌ها‌،‌ تشکیل جلسات با یاوران شورا در دستور‌کار این کمیسیون بوده و تمام تلاش اعضای شورای شهر نیز در جهت رفع نیازها و مشکلات مردم شیراز بوده است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌و‌‌نقل و ترافیک شورای‌اسلامی شهر شیراز به وسعت و گستردگی شهر شیراز اشاره و عنوان داشت: شهر شیراز در حدود 70 کیلومتر طول دارد و طبعا این مسافت و وسعت، خدمات رسانی را دوچندان و سخت‌تر می کند.

قائدی یادآور شد: با این وجود همه ما بعنوان خادمان مردم وظیفه داریم نگاه‌مان به تمام نقاط شهر، نگاهی برابر و یکسان باشد و این خدمات رسانی همه نقاط شهر را در‌برگیرد.

وی با اشاره به اهداف این دیدار مبنی بر تکریم و ارتباط نزدیک با مردم، پیگیری درخواست‌ها و تلاش برای رفع نیازها و مشکلات آنها‌،‌‌ بیان داشت:خدمت در جهت کسب رضایت خداوند و به عشق مردم، اعتقاد قلبی ماست و این ارتباط نزدیک با مردم و اطلاع از مسائل و مشکلات آنها می تواند یاریگر ما در بهبود وضعیت باشد.

در این دیدار اسماعیلی شهردار منطقه‌ شش، میرزایی رئیس اداره حوزه استحفاظی باغات قصردشت، رونق زاده رئیس سازمان سیما، ‌منظر و فضای سبز شهرداری شیراز و دیگر مدیران شهری حضور داشتند.

پایان خبر/

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات