بیش از 350 مورد مراجعات مردمی در منطقه دو شهرداری قزوین ثبت شده است

بیش از 350 مورد مراجعات مردمی در منطقه دو شهرداری قزوین ثبت شده است

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ فدایی فر اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات شهروندان و ایجاد فضایی مناسب برای ارتباط شهروندان و مسئولان و بیان انتقادات، پیشنهادات و مشکلات خود به مسئولان منطقه دو شهرداری قزوین هموراه یکی از اولویت های این منطقه بوده است.

وی افزود: براساس همین سیاست، سعی شده راه های مختلفی فراهم شود تا بدین وسیله مردم بتوانند مشکلات خود را در شهرداری رسیدگی کنند.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: ارتباط حضوری، مکاتبه ای، تلفنی و سامانه 137 چهار روشی است که مردم می توانند به وسیله آن مشکلات خود را به مسئولان ذی‌ربط گزارش داده و نتایج رسیدگی به این مشکلات را مطلع شوند.

فدایی فر خاطرنشان کرد: در دی ماه امسال، 353 مورد مراجعات مردمی ثبت شده که امیدواریم این تعداد مراجعه با برطرف شدن مشکلات همراه بوده باشد.

وی بیان کرد: مدیران و کارمندان منطقه دو شهرداری قزوین همواره تمام تلاش خود را انجام می دهند تا بدین وسیله بتوانند مشکلات مردم را با سرعت و دقت بیشتری برطرف کنند.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات