واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی سال ۱۴۰۰ تحویل متقاضیان می‌شود.

واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی سال ۱۴۰۰ تحویل متقاضیان می‌شود.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، علی نبیان در آیین کلنگ زنی واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در قم بیان کرد: درمجموع ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در این طرح احداث می‌شود .

وی اضافه کرد: از این ‌بین ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد توسط بنیاد مسکن و ۱۰۰ هزار واحد مسکونی هم در قالب بازآفرینی شهری احداث خواهد شد .

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن تاکید کرد: تولید مسکن در طرح اقدام ملی یکی از تاکیدات مهم دولت و وزیر راه و شهرسازی است و احداث مسکن در این طرح در تمام کشور اجرا می‌شود .

وی بیان داشت: در فاز دوم ثبت ‌نام طرح اقدام ملی بارگذاری و شناسایی ظرفیت تولید مسکن در استان‌های مختلف کشور در دست بررسی است .

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: نقشه‌های طراحی واحدهای مسکن در طرح اقدام ملی توسط سازمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آماده‌ شده است .

نبیان گفت: همچنین صدور پروانه از مجاری قانونی اخذ شده و برای شروع عملیات عمرانی مانعی احساس نمی‌شود .

وی ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به طرح اقدام ملی در تولید مسکن به‌ صورت ویژه خواهد پرداخت و در تمام استان‌ها در آینده واحدها تحویل مردم شود .

وی عنوان کرد: منابع اصلی در طرح اقدام ملی مسکن از طریق تسهیلات بانکی و منابع متقاضیان پیش ‌بینی ‌شده است .

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: پالایش شرایط متقاضیان در حال اتمام است و بعد از پالایش، افراد دارای صلاحیت به ادارات راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان‌ها معرفی خواهند شد .

۱۰ هزار واحد در طرح اقدام ملی مسکن در قم احداث می‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت: امروز کلنگ زنی بیش از ۲ هزار واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن در استان قم انجام شد .

نبیان تصریح کرد: از هفته آینده آماده‌سازی زمین برای احداث ۲ هزار واحد مسکونی دیگر در استان قم آغاز و تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواهد شد .

وی عنوان کرد: درمجموع تعهد وزارت راه و شهرسازی در تولید مسکن در استان قم احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی است .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان قم

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان قم

    اداره کل راه و شهرسازی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات