شهرداری تبریز مدیریت و عملکرد خوبی در بارش های اخیر داشت

شهرداری تبریز مدیریت و عملکرد خوبی در بارش های اخیر داشت

شهرام دبیری امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار با اشاره به اقداماتی که شهرداری تبریز در بارش های اخیر انجام داد، گفت: شهرداری تبریز توانست در بارش های مداوم اخیر شهر حضور به موقع و محلول پاشی کامل خیابان ها و معابر را داشته باشد.

او ادامه داد: از معاونت خدمات شهرداری تبریز و معاونان خدمات مناطق و کارگران زحمتکش شهرداری که با تلاش شبانه روزی سعی کردند در بارش های اخیر حضور فعال داشته باشند، تشکر می کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به مدیریت خوب شهرداری در بارش های اخیر، عنوان کرد: بارش برف در چند روز گذشته زیاد و ادامه دار بوده است اما این موضع از سوی شهرداری تبریز بخوبی مدیریت شده و من از شهرداری و کارکنان آن تقدیر می کنم.

او در ارتباط با محلول پاشی معابر و خیابان ها توسط شهرداری تبریز یادآور شد: در این بارش ها ما شاهد این بودیم که محلول پاشی بصورت کامل انجام یافته بود. البته ظاهرا مقداری مشکل در محلول ها وجود داشته که این مورد نیز باید برطرف شود.

دبیری اظهار کرد: در زمان بارش برف، مقداری ترافیک نیز ایجاد شده بود که این ترافیک از لغزندگی خیابان ها نبود بلکه عوامل دیگری دخیل بود.

او افزود: برای اینکه هیچ مشکلی در هنگام بارش ها پیش نیاید، از نظر من باید مقداری بیشتر از قبل در این زمینه برنامه ریزی کنیم و اگر محلول هایمان ایرادی دارد، آن را برطرف کنیم و بیش از پیش حضور فعال و بموقع داشته باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات