شهردار بیرجند خبر داد:کلنگ زنی پارک انقلاب در دهه فجر انقلاب اسلامی

شهردار بیرجند خبر داد:کلنگ زنی پارک انقلاب در دهه فجر انقلاب اسلامی

شهردار بیرجند گفت: پارک انقلاب در دهه فجر انقلاب اسلامی در محله انقلاب بیرجند که از مناطق کم‌برخوردار شهر است و هیچ گونه زیرساخت تفریحی و پارکی در آن وجود ندارد کلنگ‌زنی می شود .

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمدعلی جاوید در جلسه کارگروه فضاسازی و خدمات شهری دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهرداری مسئول کمیته فضاسازی محیطی دهه فجر بوده و آمادگی همکاری برای اطلاع رسانی خدمات دستگاه‌های اجرایی در دهه فجر را دارد.

وی خواستار برگزاری باشکوه و متفاوت مراسم دهه فجر در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شد و افزود: دشمنان تلاش دارند بین مردم دلسردی ایجاد کنند لیکن دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه هوشیارانه عمل کننند.

شهردار بیرجند با تاکید بر اینکه گام دوم انقلاب باید در راستای برطرف کردن ضعف‌ها، کمبودها و شناخت مشکلات مردم برداشته شود خاطر نشان کرد: در حوزه تزئینات شهری و تبلیغات محیطی باید با دغدغه بیشتر تلاش کرد تا با همراهی همه دستگاه‌های اجرایی بتوانیم شرایط خوبی را فراهم کنیم.

جاوید ثمرات، دستاوردها و ارزشهای این انقلاب را در تاریخ ایران کم نظیر دانست و شهرداری و دستگاههای اجرایی را وامدار خون شهدای انقلاب اسلامی دانست.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه برای همسان سازی و جلوگیری از نازیبایی شهری نصب استند یا داربست و پلاکارد ممنوع است اما در ایام دهه فجر ، شهرداری بیرجند با دستگاه‌های اجرایی برای اطلاع رسانی خدمات آنها همکاری می کند.

شهردار بیرجند بیان کرد: رژه خودرویی در ۱۲ بهمن، پیشنهاد اختصاص یک روز به عنوان حمل و نقل همگانی رایگان و کلنگ زنی پارک انقلاب در محله انقلاب نیز همزمان با دهه فجر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

جاوید از برافراشته شدن پرچم انقلاب اسلامی در فرهنگسرای صیاد شیرازی به مناسبت این ایام خبر داد و افزود: زیباسازی محیطی، آذین بندی سطح شهر و میادین و نصب پرچم‌های انقلاب در محلات مختلف به خصوص در مناطق کمتر برخوردار در دستور کار خواهد بود .

وی تصریح کرد: گزارش مصور از دستگاه‌های اجرایی در قالب عکس و فیلم با موضوع دهه فجر دریافت خواهد شد .

لازم به ذکر است نواختن زنگ انقلاب، نصب پرچم در سطح شهر با محوریت تصویر سردار شهید سلیمانی و ایجاد شور و نشاط در دهه فجر از دیگر مباحث مطرح شده در این کارگروه بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات