ششمین آزمون مکاتبه ای دهیاران خراسان جنوبی برگزار شد

ششمین آزمون مکاتبه ای دهیاران خراسان جنوبی برگزار شد

ششمین آزمون مکاتبه ای دهیاران خراسان جنوبی شنبه 5 بهمن ماه توسط مرکز علمی کاربردی شهرداری بیرجند برگزار گردید.


به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ این آزمون با هدف ارتقاء توان علمی و مهارت های فنی، افزایش آگاهی دهیاران با وظایف شغلی و آشنایی با وظایف و تشکیلات دهیاری ها و شوراها برگزار شد.
مدیر مرکز علمی و کاربردی شهرداری بیرجند اظهار داشت: اجرای این طرح بر اساس دستورالعمل مرکز مطالعات سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور می باشد.
جان آور افزود: منابع این آزمون از هشت سرفصل دوره با عناوین مدیریت بحران، قوانین مالی و معاملاتی دهیاری ها، قوانین ساخت و ساز در روستا، اقتصاد و بازیابی محصولات کشاورزی، برنامه ریزی روستایی، ضوابط و مقررات فنی و عمرانی روستا ،گردشگری روستایی و مدیریت پسماندکه از ابتدای سال جاری توسط مرکز علمی و کاربردی شهرداری و دهیاری های استان برگزار گردیده بود، می باشد.
به گفته وی افرادی که در این آزمون موفق به کسب نمره 95 گردند به المپیاد علمی دهیاران کشور اعزام خواهند شد.
مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری نیز ضمن بازدید از روند برگزاری این آزمون با بیان اینکه دوره های آموزشی دهیاران و اعضاءشوراهای اسلامی روستاهای استان به همت مرکز علمی و کاربردی شهرداری بیرجند با کیفیت بسیار عالی برگزار می گردد خاطر نشان کرد: با توجه به مدیریت دوره ها و فراهم نمودن زیرساخت و فضای آموزشی از سوی این مرکز در شهرستان های استان ، خوشبختانه محدودیتی در برگزاری دوره های تخصصی نداریم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات