راه‌اندازی سامانه‌ غیرحضوری پرداخت خسارت به مشترکان برق تبریز

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در این سامانه بیمه‌ حوادث ناشی از برق مشترکان خانگی و تجاری (سایر مصارف) در سال 98 و فرآیند نحوه‌ عملکرد و پرداخت خسارت به مشترکان زیان‌دیده به همراه لیست شعب شرکت بیمه‌ کوثر قابل مشاهده و پیگیری است.
این سامانه در راستای تعامل و همکاری با مشترکان زیان‌دیده و برقراری ارتباط با شعب معرفی شده مطابق مفاد قرارداد راه‌اندازی شده است.
سامانه‌ خسارت مشترکان برق به نشانی http://tavanir.kins.ir راه‌اندازی شده و قابل استفاده و بهره‌برداری توسط شرکت‌های برق و زیان‌دیدگان است.
بنابر این گزارش، مشترکان زیان‌دیده می‌توانند با رجوع به این سامانه و بارگزاری مستندات پرونده خسارت شامل مدارک عمومی (تصویر آخرین قبض پرداختی مشترک (مصرف‌کننده) یا تصویر صورت‌حساب پیامکی آخرین قبض، تصویر کپی کارت ملی مشترک (مصرف‌کننده)، تصویر اجاره‌نامه یا سند مالکیت محل خسارت و تصویر یا فاکتور مربوط به خسارت وارده به تجهیزات (به استثنای مشترکان تجاری)، نسبت به دریافت خسارت آتش‌سوزی، خسارت ناشی از انفجار، خسارت هزینه پزشکی، خسارت نقص عضو و حادثه‌ منجر به فوت اقدام کنند.
شایان ذکر است، در سامانه‌ خسارت مشترکان برق، پنج مرحله‌ ورود اطلاعات، دریافت کد رهگیری، بررسی اولیه‌ مدارک در سامانه توسط بیمه، اعلام نتیجه به مشترک، تایید دریافت خسارت و واریز مبلغ خسارت برای مشترکان زیان‌دیده در نظر گرفته شده است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات