کلنگ احداث 96 واحدی مسکونی طرح اقدام ملی مسکن  با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی به زمین زده شد.

کلنگ احداث 96 واحدی مسکونی طرح اقدام ملی مسکن با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی به زمین زده شد.




به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان قم کلنگ احداث 96 واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن با حضور آقایان: مهندس نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن کشور , دکتر سرمست استاندار,  حجت الاسلام میرعمادی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان ,مهندس حیدری فرماندار  ,دکتر بهشتی معاون عمرانی استاندار, مهندس نوربخش رئیس سازمان برنامه ریزی استان , مهندس محمدی مدیرکل طرحهای ملی مسکن , بلدی مدیر کل بنیاد استان , سایر مدیران کل ادارات و معاونین بنیاد مسکن استان به زمین زده شد.
در ابتدا مهندس بلدی مدیرکل بنیاد مسکن استان با تقدیر از همکاری سازمان ملی زمین و مسکن و اداره کل راه و شهرسازی , با اشاره به اهداف کلان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت خدمات رسانی به جامعه هدف و خانواده های ضعیف گفت: زمین این پروژه با مساحت 13490 متر مربع  از طرف اداره کل راه و شهرسازی استان به بنیاد مسکن واگذار گردیده است.
ایشان ادامه داد: در مرحله اول نقشه احداث 200 واحد مسکونی در زمین دهلاویه پردیسان آماده و به صورتی برنامه ریزی شده که افراد واجد شرایط که بیشتر از قشر متوسط وضعیف جامعه هستند صاحب خانه شوند.
وی گفت: با توجه به درخواست های روز افزون مردم , بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آمادگی دارد در صورت تأمین زمین مناسب و واگذاری آن به قیمت تمام شده نسبت به ساخت و ساز اقدام نماید.
در ادامه مهندس صبوری مدیرکل راه و شهرسازی استان درباره طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن گفت: بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی و رئیس‌جمهور، مقرر گردید ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور در دستور کار قرار گیرد که سهمیه استان قم 4400 واحد می باشد که با تعامل و همکاری نزدیک با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و برگزاری جلسات مستمر در حال اجرایی شدن می باشد.
سپس مهندس نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با تشریح نقش و جایگاه این سازمان در پیشبرد طرح اقدام ملی مسکن گفت: در راستای فرمان ریاست جمهوری مبنی بر اجرای طرح اقدام ملی ساخت و عرضه مسکن و سیاست های دولت و وزارت راه و شهرسازی ، ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور به منظور ساماندهی بازار مسکن و افزایش عرضه به این بازار با هدف پاسخ به نیاز سکونتی شهروندان آغاز شده است.
ایشان ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به طرح اقدام ملی در تولید مسکن به صورت ویژه خواهد پرداخت.
مهندس نبیان از اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت خانه دار شدن مردم قدردانی نمود و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم در پیگیری و اجرای طرح اقدام ملی مسکن در کشور پیشتاز بوده و اینجانب از آقای مهندس بلدی مدیرکل بنیاد استان و همکاران ایشان که در زحمات زیادی در اجرای این طرح کشیده اند تقدیر و تشکر می کنم.
در پایان مراسم معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: تمامی مسئولین استان بایستی برای رفع مشکل مسکن تلاش نمایند.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات