اجرای ۱۳هزارتن آسفالت ریزی اساسی در مسیرهای حوزه شهرداری منطقه ۲

اجرای ۱۳هزارتن آسفالت ریزی اساسی در مسیرهای حوزه شهرداری منطقه ۲

به گزارش شهریار، باقر خوشنواز شهردار منطقه۲ با اعلام این خبر گفت: به منظور تسهیل عبور و مرور شهروندان و رفع موانع عبوری وسایل نقلیه شهری  شهرداری منطقه۲ در طول ۹ ماهه اول سال برای آسفالت ریزی اساسی ۸ مسیر اصلی سطح حوزه از حدود ۱۳هزارتن آسفالت استفاده کرده است.

شهردار منطقه ۲ در ادامه افزود: باند شرقی و غربی بلوار فتح از اهم ورودی های شهر تبریز از سوی اتوبان شهیدکسائی مابین پارک شمیم پایداری تا ورودی فتح آباد، تعریض باند شرقی بلوار ملاصدرا حدفاصل اتوبان شهیدکسائی تا ساری زمی از مهمترین مسیرهای عبوری مسافرین، گردشگران و شهروندان از سوی اتوبان بشمار می آید که عملیات آسفالت ریزی اساسی در این مسیرها به انجام رسیده است.

شهردار منطقه ۲ در توضیح سایر مسیرهای آسفالت شده سطح حوزه منطقه گفت: با اتمام عملیات تعریض خیابان عطار نیشابوری که برای تردد آسان و دستیابی سریع به مراکز درمانی واقع در این مسیر اجرائی شده، این مسیر نیز آسفالت ریزی اساسی شده و مسیر اتصالی زعفرانیه به ساری زمی در راستای رفاه حال شهروندان، از سوی حوزه عمران منطقه برای عبور و مرور آسان اهالی و ساکنین زعفرانیه، آسفالت ریزی اساسی شده است.

خوشنواز افزود: در عملیاتی مشابه همچنین برای سهولت تردد شهروندان به هنگام استفاده از فضای پارک بزرگ ائل گلی در جاده سلامت داخل پارک و به منظور رفت و آمد آسان اهالی و ساکنین آپارتمان های آسمان تبریز در مسیر مقابل این مجتمع مسکونی، عملیات آسفالت ریزی اساسی به انجام رسیده است.

بنابه گفته شهردار منطقه ۲ تبریز، خیابان میرزا کوچک خان و سعدی میرداماد از سایر مسیرهای اصلی و پرتردد این منطقه بشمار می آید که در برنامه آسفالت ریزی اساسی سال ۹۸ اجرائی شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات