شهر برای دهه فجر آماده می شود

شهر برای دهه فجر آماده می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ قاسمی، گفت: هر سال مجموعه مدیریت شهری برای هرچه بهتر برگزار شدن جشن پیروزی انقلاب برنامه های مختلفی را اجرا می کند.

قاسمی تصریح کرد:  نصب بیش از 20 هزار متر ریسه پرچمی رنگی در معابر اصلی و فرعی سطح شهر و میادین مختلف و نصب بیش از 800 پرچم ایران بر روی پایه پرچم های موجود در سطح شهر از اقداماتی است که توسط سازمان زیباسازی شهرداری قزوین انجام می شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری با بیان این که 24 المان موضوعی نیز در میادین شهر جانمایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: مسیر راهپیمایی 22 بهمن ماه خیابان های آیت الله طالقانی، امام خمینی (ره) و شهدا تعیین شده که توسط این سازمان فضاسازی خواهد شد. همچنین نورآرایی بلوار آیت الله خامنه ای و خیابان آیت الله طالقانی نیز در دستور کار سازمان قرار دارد.

قاسمی افزود: سازه های تبلیغاتی در اختیار سازمان زیباسازی شهرداری، در این ایام، به جشن انقلاب و ایام الله دهه فجر اختصاص می یابد.

این مسئول یادآور شد: یکی دیگر از برنامه هایی که در دستور کار سازمان زیباسازی شهرداری قزوین قرار دارد، آماده سازی پیاده راه فرهنگی سبزه میدان برای جشن انقلاب است که وقایع انقلاب 57 را به تصویر می کشد.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات