سه پروژه با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در استان کرمانشاه افتتاح می‌شود

سه پروژه با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در استان کرمانشاه افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب از افتتاح سه پروژه با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر در استان کرمانشاه خبر داد.

به‌گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، مهندس "علی اسدی" مدیرعامل این شرکت گفت: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، سه پروژه با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در استان کرمانشاه افتتاح می‌شود.

وی افزود: توسعه یک دستگاه فیدر 63 کیلوولت و 4 دستگاه فیدر 20 کیلوولت و افزایش ظرفیت پست از 30 به 45 مگاولت‌آمپر در پست 63/20 کیلوولت هلیلان با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال از پروژه‌هایی است که در دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

مهندس اسدی خاطرنشان ساخت: واریانت خط 400 کیلوولت شرق کرمانشاه به نیروگاه شهید مفتح به‌طول 3 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال در شهرستان کنگاور و تأمین تجهیزات و عملیات اجرایی تعویض هادی خط 63 کیلوولت دو مداره بیستون به هرسین به طول 10 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال در حد فاصل شهرستان هرسین و شهر بیستون دیگر پروژه‌هایی هستند که افتتاح خواهند شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان گفت: بهره‌برداری از این پروژه‌ها، افزایش قابلیت اطمینان شبکه انتقال و فوق‌توزیع، کاهش تلفات انرژی، جبران افت ولتاژ شبکه، ایجاد زیرساخت تأمین بارهای صنعتی و کشاورزی را در این مناطق در پی خواهد داشت و با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در آینده، مشکلی برای تأمین برق متقاضیان در این مناطق نخواهیم داشت. لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات